Quote from Guest on 16 May 2012, 10:33Körde ett pass på lunchen. Kom in och tryckte stopp och sen spara. Fick bara en vit sida. Sen hände nada. Passet borta 🙁
Har iPhone 4S med iOS 5.1
IPhoneappens version är 2.1.1.1Har hänt förut.
Körde ett pass på lunchen. Kom in och tryckte stopp och sen spara. Fick bara en vit sida. Sen hände nada. Passet borta 🙁
Har iPhone 4S med iOS 5.1
IPhoneappens version är 2.1.1.1
Har hänt förut.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:43Händer mig rätt ofta också. Brukar alltid försöka kolla (och komma ihåg) tid och sträcka så jag kan föra in det sen om inte annat.
Händer mig rätt ofta också. Brukar alltid försöka kolla (och komma ihåg) tid och sträcka så jag kan föra in det sen om inte annat.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 14:30Har precis kört ett pass för första gången med Iphone och FB. Funkade inte heller. Tur man hade backup med Garmin FB305.
Har precis kört ett pass för första gången med Iphone och FB. Funkade inte heller. Tur man hade backup med Garmin FB305.
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 11:54Prio #1 för en löparapp borde vara att ÅTMINSTONE spara aktuellt slutläge (så man slipper göra det själv). Ingen mjukvara är utan buggar, men att hålla en liten tajt funktion som alltid ser till att slutläget är sparat borde göra att man åtminstone kan gö
Prio #1 för en löparapp borde vara att ÅTMINSTONE spara aktuellt slutläge (så man slipper göra det själv). Ingen mjukvara är utan buggar, men att hålla en liten tajt funktion som alltid ser till att slutläget är sparat borde göra att man åtminstone kan gö
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 15:02Beatrice: Vi har en uppdatering inskickad till Apple för godkännande - uppdateringen kommer att fixa exakt det där problemet. Jag räknar med att Apple godkänner uppdateringen inom några dagar.
Beatrice: Vi har en uppdatering inskickad till Apple för godkännande - uppdateringen kommer att fixa exakt det där problemet. Jag räknar med att Apple godkänner uppdateringen inom några dagar.
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 15:18Tips tills nya versionen finns att ladda ner: Om det sker igen, att skärmen blir vit, tryck först på fliken Nyheter och sedan tillbaka på fliken Min träning igen. Då kommer du att kunna spara passet.
Tips tills nya versionen finns att ladda ner: Om det sker igen, att skärmen blir vit, tryck först på fliken Nyheter och sedan tillbaka på fliken Min träning igen. Då kommer du att kunna spara passet.
Quote from Rasmus Olsson on 11 June 2012, 16:42Varför måste jag logga in igen, när jag uppdaterar appen? Behövs inte med andra appar.
Varför måste jag logga in igen, när jag uppdaterar appen? Behövs inte med andra appar.
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 20:37Bruse: Vi kommer att ändra på det framöver.
Bruse: Vi kommer att ändra på det framöver.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 23:53Håller tummar för att nya uppdateringen löser problemet med pass som försvinner. Visst kommer jag ofta ihåg sluttid och sträcka men hela poängen med varv och karta försvinner ju tyvärr när appen kraschar och tappar data...
Håller tummar för att nya uppdateringen löser problemet med pass som försvinner. Visst kommer jag ofta ihåg sluttid och sträcka men hela poängen med varv och karta försvinner ju tyvärr när appen kraschar och tappar data...