Quote from Guest on 21 January 2009, 08:59Efter en segdragen uppgradering som startade igårkväll har FunBeat nu äntligen fått en ny server. Många har kanske fått hjärtat i halsgropen när de inte lyckats komma fram till FunBeat på några timmar, men nu snurrar det på igen.
Den nya server är betyd
Efter en segdragen uppgradering som startade igårkväll har FunBeat nu äntligen fått en ny server. Många har kanske fått hjärtat i halsgropen när de inte lyckats komma fram till FunBeat på några timmar, men nu snurrar det på igen.
Den nya server är betyd
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:09Härligt Olle!
Härligt Olle!
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 09:10Var faktiskt inte ett dugg förvånad att det tog hela natten. Sådana saker har en tendens att dra ut på tiden.
Var faktiskt inte ett dugg förvånad att det tog hela natten. Sådana saker har en tendens att dra ut på tiden.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:12Toppen! (t+)
Toppen! (t+)
Quote from Bertil Nolheim on 21 January 2009, 09:14Super! (t+)
Super! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:17Jag låg i fosterställning under databordet när FB:s startsida var blank.
Jag låg i fosterställning under databordet när FB:s startsida var blank.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:27Bruse: Hur menar du? Har aldrig hänt mig att datorer krånglar. (H)
Bruse: Hur menar du? Har aldrig hänt mig att datorer krånglar. (H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:28Gott jobbat!!!
Gott jobbat!!!
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 09:30Marko: näe aldrig. Nu har jag redan bootat om min jobbpc tre gånger för den är sås slö efter lite uppdateringar.
Marko: näe aldrig. Nu har jag redan bootat om min jobbpc tre gånger för den är sås slö efter lite uppdateringar.
Quote from mårten jansson on 21 January 2009, 09:32Så länge allt funkar nu är jag nöjd 🙂
Så länge allt funkar nu är jag nöjd 🙂