Quote from Guest on 21 February 2011, 07:36Finns det ingen "app" till androidtelefoner?
Finns det ingen "app" till androidtelefoner?
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 07:46Jo, det finns. Har testat den men återgick till att regga via webben istället. Mer diskuteras i denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=810748
Jo, det finns. Har testat den men återgick till att regga via webben istället. Mer diskuteras i denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=810748
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2011, 09:18Den bygger på det gamla api:et och har därmed ganska lite funktionalitet...
Den bygger på det gamla api:et och har därmed ganska lite funktionalitet...
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:43Och funkar bara på vissa androider har jag för mig.
Jag kan inte regga träning via nätet i min htc, det tar på tok för lång tid så jag går väldigt sällan in via mobilen på funbeat. Om Olle undrar varför statistiken för androidanvändare är så låg då...
Och funkar bara på vissa androider har jag för mig.
Jag kan inte regga träning via nätet i min htc, det tar på tok för lång tid så jag går väldigt sällan in via mobilen på funbeat. Om Olle undrar varför statistiken för androidanvändare är så låg då...
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:45VA?! Och jag som ska få en HTC. Skandal, jag skulle valt en annan telefån. 😉
Näe, jag behöver inte funbeat överallt. Tror jag. Eller?!
VA?! Och jag som ska få en HTC. Skandal, jag skulle valt en annan telefån. 😉
Näe, jag behöver inte funbeat överallt. Tror jag. Eller?!
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:48Jag trodde jag klarade mig utan mycket innan jag fick min. Snacka om att skapa behov hos kunder!
Jag trodde jag klarade mig utan mycket innan jag fick min. Snacka om att skapa behov hos kunder!
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2011, 21:49Htc är inte alltid android och android finns i olika versioner - man ska inte ta för mycket för givet!
Jag har haft en HTC Hero med tidig Android (1.0 tror jag tom) - till den funkade appen!
Htc är inte alltid android och android finns i olika versioner - man ska inte ta för mycket för givet!
Jag har haft en HTC Hero med tidig Android (1.0 tror jag tom) - till den funkade appen!
Quote from Jan Lundquist on 21 February 2011, 21:52Jag skrev just i ett annat socialt media vad jag inte behöver min knappt två år stora, tunga och fula dator längre sedan jag för ett år sedan köpte min Android-telefon med fyrtums-skärm.
Datorn är en laptop med 15,6" skärm..
Jag skrev just i ett annat socialt media vad jag inte behöver min knappt två år stora, tunga och fula dator längre sedan jag för ett år sedan köpte min Android-telefon med fyrtums-skärm.
Datorn är en laptop med 15,6" skärm..
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:52Gratia med Android 2.2.
Jag kan absolut ingenting om dessa telefåner, men jag lär mig väl. Det och att svara i telefån med nästippen 😀
Gratia med Android 2.2.
Jag kan absolut ingenting om dessa telefåner, men jag lär mig väl. Det och att svara i telefån med nästippen 😀
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 22:10Det finns speciella handskar att köpa Anna (as if). Fast du kanske har spetsigare näsa än jag och kan träffa rätt lättare
//Potatisnäsan
Det finns speciella handskar att köpa Anna (as if). Fast du kanske har spetsigare näsa än jag och kan träffa rätt lättare
//Potatisnäsan