Quote from Guest on 23 August 2011, 21:25Hej,
på sistone har Funbeat börjat fungera sämre i Chrome (i en Mac).
- Kartan i mina löppass laddar inte ordentligt - bara själva passet syns som en blå linje mot en ljusgul bakgrund.
- De små symbolerna i träningskalendern som indikerar (ännu) ej geno
Hej,
på sistone har Funbeat börjat fungera sämre i Chrome (i en Mac).
- Kartan i mina löppass laddar inte ordentligt - bara själva passet syns som en blå linje mot en ljusgul bakgrund.
- De små symbolerna i träningskalendern som indikerar (ännu) ej geno
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:35Vilken version? Jag kör Chrome på Mac (eller snarare två, dessutom på Linux) och surfar på funbeat mest varje dag utan problem. Uppladdning tar jag via Safari förstås eftersom plugin+fb inte vill fungera, men annars har jag inga problem.
Just nu sitter j
Vilken version? Jag kör Chrome på Mac (eller snarare två, dessutom på Linux) och surfar på funbeat mest varje dag utan problem. Uppladdning tar jag via Safari förstås eftersom plugin+fb inte vill fungera, men annars har jag inga problem.
Just nu sitter j
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:44Jag har samma version av Chrome som du har. Devchannel vet jag inte vad det är. Plug-in - tror inte det. Har iaf inte lagt in nån manuellt på sistone. Skulle vara det där scriptet som man kan dölja vissa skribenter.
Jag har samma version av Chrome som du har. Devchannel vet jag inte vad det är. Plug-in - tror inte det. Har iaf inte lagt in nån manuellt på sistone. Skulle vara det där scriptet som man kan dölja vissa skribenter.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:44Jag skulle ta bort det i så fall.
Jag skulle ta bort det i så fall.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 14:11ööh, du råkar inte ha nån bra instruktion till hur man gör det?
fast nu ser jag att det kan vara adblock... jag har ju den av på funbeat, men den kanske inte är av på alla upptänkliga sidor inom funbeat.
EDIT: Adblock it is!
ööh, du råkar inte ha nån bra instruktion till hur man gör det?
fast nu ser jag att det kan vara adblock... jag har ju den av på funbeat, men den kanske inte är av på alla upptänkliga sidor inom funbeat.
EDIT: Adblock it is!
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 20:21Hej.
Jag har problem med att se när jag har olästa trådar i diskussionsforum. Testade med att inaktivera ADBLOCK men det hjälpte inte. Såhär ser det ut:
BILD:forumbilder.se/images/8d2201281950Pe675.jpg
Någon som har ett tips på vad jag ska göra?
Hej.
Jag har problem med att se när jag har olästa trådar i diskussionsforum. Testade med att inaktivera ADBLOCK men det hjälpte inte. Såhär ser det ut:
BILD:forumbilder.se/images/8d2201281950Pe675.jpg
Någon som har ett tips på vad jag ska göra?
Quote from Camilla Höög on 12 June 2012, 20:36Vad är det som är fel?
Är det pratbubblan uppe till höger du menar? Håll muspekaren över den så får du information om att räknaren är avstängd kvällstid.
Vad är det som är fel?
Är det pratbubblan uppe till höger du menar? Håll muspekaren över den så får du information om att räknaren är avstängd kvällstid.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 21:18Ok.
Då får jag be så mycket om ursäkt. Avstängningen av den måste ha skett ganska precis samtidigt med att jag ändrade läsare till chrome 🙂
Tack så mycket..
Ok.
Då får jag be så mycket om ursäkt. Avstängningen av den måste ha skett ganska precis samtidigt med att jag ändrade läsare till chrome 🙂
Tack så mycket..