Quote from Guest on 13 February 2008, 19:38För längesen... När jag fyllde fyra år... Fick jag en gåva av min far... 😉
Nädå.. Men för längesedan kunde man använda FunBeat i mobilen, men nu verkar den länken inte längre fungera (jag har testat flera, flera gånger under flera veckors tid).. Det är
För längesen... När jag fyllde fyra år... Fick jag en gåva av min far... 😉
Nädå.. Men för längesedan kunde man använda FunBeat i mobilen, men nu verkar den länken inte längre fungera (jag har testat flera, flera gånger under flera veckors tid).. Det är
Quote from Magnus Gelang on 13 February 2008, 19:48Ja för min del kan det kvitta,,jag har inget behov av Funbeat i mobilen 🙂
Ja för min del kan det kvitta,,jag har inget behov av Funbeat i mobilen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 19:54Var det nån WAP-sida då eller? Jag kör iofs. Opera i mobilen så den kan rendera kompletta sidor, men det vore ju skönt med en wap-version som laddar på en bråkdel av tiden.
Var det nån WAP-sida då eller? Jag kör iofs. Opera i mobilen så den kan rendera kompletta sidor, men det vore ju skönt med en wap-version som laddar på en bråkdel av tiden.
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2008, 20:01Enl. faq:en: www.funbeat.se/wap/index.aspx
Jag har inte provat...har också äkta webläsare i mobilen...
Enl. faq:en: http://www.funbeat.se/wap/index.aspx
Jag har inte provat...har också äkta webläsare i mobilen...
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 00:43Har surfat FB från mobilen på den vanliga sidan. Inte helt optimalt men det går. Jag skulle gärna se en mobilanpassad sida.
Har surfat FB från mobilen på den vanliga sidan. Inte helt optimalt men det går. Jag skulle gärna se en mobilanpassad sida.
Quote from Andreas Björklund on 14 February 2008, 08:51Den där länken du postade (http://www.funbeat.se/wap/index.aspx) funkar inte, det blir något felmeddelande.. 🙁
Jag har testat att köra den vanliga sajten via mobilen, men då kan jag inte trycka på alla knappar och registrera träning, så det blir bara s
Den där länken du postade (http://www.funbeat.se/wap/index.aspx) funkar inte, det blir något felmeddelande.. 🙁
Jag har testat att köra den vanliga sajten via mobilen, men då kan jag inte trycka på alla knappar och registrera träning, så det blir bara s
Quote from Jan Lundquist on 14 February 2008, 08:52Jag har inget intresse av FB i mobilen.
Jag har inget intresse av FB i mobilen.
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 15 February 2008, 06:48Jag har webläsare i min mobil så jag använder ofta den till att registrera pass. Helt suveränt om man är iväg någonstans och kan registrera passet direkt istället för att behöva komma ihåg eller skriva upp på lapp. (t+)
Jag har webläsare i min mobil så jag använder ofta den till att registrera pass. Helt suveränt om man är iväg någonstans och kan registrera passet direkt istället för att behöva komma ihåg eller skriva upp på lapp. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 14:48Du har Opera for iPhone? Var har du hittat den? Trodde det var Safari och bara Safari som gällde för iPhone.
Du har Opera for iPhone? Var har du hittat den? Trodde det var Safari och bara Safari som gällde för iPhone.
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 19:06Sorry. Jag som inte kan mina grejer. Självklart är det Safari! En jäkligt bra webläsare btw 🙂 vore väldigt trevligt, som sagt, med möjligheten att regga pass on the go så kan man göra det på bussen hem eller i gymmet i väntan på kompisen 😀
Sorry. Jag som inte kan mina grejer. Självklart är det Safari! En jäkligt bra webläsare btw 🙂 vore väldigt trevligt, som sagt, med möjligheten att regga pass on the go så kan man göra det på bussen hem eller i gymmet i väntan på kompisen 😀