Quote from Guest on 2 January 2011, 16:49Hej!
Finns det någon telefonanpassad sida till Funbeat om man inte har Iphone?
Hej!
Finns det någon telefonanpassad sida till Funbeat om man inte har Iphone?
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 16:59Jag är också nyfiken då jag har en htc på väg 🙂
Jag är också nyfiken då jag har en htc på väg 🙂
Quote from Helena Kardell on 2 January 2011, 17:26Finns en gratis app i Market men vet inte hur den funkar. Har inte testat den själv ännu.
Finns en gratis app i Market men vet inte hur den funkar. Har inte testat den själv ännu.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 17:37htc gör telefoner med både android och med windows phone så ett tips är att specificera vilket OS det är ni menar.
htc gör telefoner med både android och med windows phone så ett tips är att specificera vilket OS det är ni menar.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 19:53Jag mailade Olle för ett tag sedan och frågade:
Hej!
Det finns tyvärr ännu inte någon Android-app.
Mvh
Olle2010/12/19 Hejsan
Jag undrar om den Appen som finns fungerar till Anroid eller bara Iphone
Väl mött - Veronica
så jag väntar med
Jag mailade Olle för ett tag sedan och frågade:
Hej!
Det finns tyvärr ännu inte någon Android-app.
Mvh
Olle
2010/12/19 Hejsan
Jag undrar om den Appen som finns fungerar till Anroid eller bara Iphone
Väl mött - Veronica
så jag väntar med
Quote from Helena Kardell on 2 January 2011, 20:25Den här jag tänkte på:
http://www.commind.se/Home/mobilappar/funbeat
Den här jag tänkte på:
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:29Äntligen!
jag hittar den dock inte på min market...jag söker vidare men kul att den är ute nu. om jag inte hitta den får jag nog testa att lada ner den.tack för länken
Äntligen!
jag hittar den dock inte på min market...jag söker vidare men kul att den är ute nu. om jag inte hitta den får jag nog testa att lada ner den.
tack för länken
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:18http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=918924