Quote from Guest on 21 July 2010, 22:12Mina tre senaste pass syns inte på facebook. Jag gick in under Mina inställningar, Andra sajter och klickade på http://apps.facebook.com/funbeat/ där jag sedan klickade på något som jag nu tyvärr inte riktigt minns vad det var. (H) Men typ ngt med authori
Mina tre senaste pass syns inte på facebook. Jag gick in under Mina inställningar, Andra sajter och klickade på http://apps.facebook.com/funbeat/ där jag sedan klickade på något som jag nu tyvärr inte riktigt minns vad det var. (H) Men typ ngt med authori
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 22:22Nu funkar det! 🙂 Nu tror resten av världen att jag börjat träna Voltige - trähäst...
Nu funkar det! 🙂 Nu tror resten av världen att jag börjat träna Voltige - trähäst...
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:24Jag stängde av den funktionen. Lite jobbigt när alla träningspass man gör kommer upp på facebook. Det vore bra om man kunde välja 🙂
Jag stängde av den funktionen. Lite jobbigt när alla träningspass man gör kommer upp på facebook. Det vore bra om man kunde välja 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:42"Det vore bra om man kunde välja"
Och bara visa de där man presterat riktigt bra? 😉
"Det vore bra om man kunde välja"
Och bara visa de där man presterat riktigt bra? 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 18:14Precis (t+)
Precis (t+)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:57Jag tycker inte det är jobbigt när mina träningspass visas på facebook - men vissa i min omgivning tycker nog det är lite jobbigt. 😉 Jag tror inte de har vetat riktigt vad jag pysslar med. 🙂
Jag tycker inte det är jobbigt när mina träningspass visas på facebook - men vissa i min omgivning tycker nog det är lite jobbigt. 😉 Jag tror inte de har vetat riktigt vad jag pysslar med. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:58Om jag ska vara riktigt uppriktig så ska jag erkänna att jag blockat bort alla rapporteringar av träning från mina Facebook-kompisar. Jag är totalt ointresserad av att någon sprungit 4 km på löpband för 87 gången i år. Sånt skulle jag inte vilja publicera
Om jag ska vara riktigt uppriktig så ska jag erkänna att jag blockat bort alla rapporteringar av träning från mina Facebook-kompisar. Jag är totalt ointresserad av att någon sprungit 4 km på löpband för 87 gången i år. Sånt skulle jag inte vilja publicera
Quote from Erik Strandberg on 23 July 2010, 11:09Mikael - Hur gör man för att blocka bara Funbeatrapporter på Facebook men inte det andra dom skriver?
Det blir lite mycket träningsrapporter när dom dyker upp både här och på Facebook. ATt kunna välja vilka pass som ska visas på Facebook låter som en jä
Mikael - Hur gör man för att blocka bara Funbeatrapporter på Facebook men inte det andra dom skriver?
Det blir lite mycket träningsrapporter när dom dyker upp både här och på Facebook. ATt kunna välja vilka pass som ska visas på Facebook låter som en jä
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:21Jag har blockat bort Funbeatapplikationen i Facebook.
Jag har blockat bort Funbeatapplikationen i Facebook.