Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunbeat och facebook
You need to log in to create posts and topics.

Mina tre senaste pass syns inte på facebook. Jag gick in under Mina inställningar, Andra sajter och klickade på http://apps.facebook.com/funbeat/ där jag sedan klickade på något som jag nu tyvärr inte riktigt minns vad det var. (H) Men typ ngt med authori

Nu funkar det! 🙂 Nu tror resten av världen att jag börjat träna Voltige - trähäst...

Jag stängde av den funktionen. Lite jobbigt när alla träningspass man gör kommer upp på facebook. Det vore bra om man kunde välja 🙂

"Det vore bra om man kunde välja"

Och bara visa de där man presterat riktigt bra? 😉

Precis (t+)

Jag tycker inte det är jobbigt när mina träningspass visas på facebook - men vissa i min omgivning tycker nog det är lite jobbigt. 😉 Jag tror inte de har vetat riktigt vad jag pysslar med. 🙂

Om jag ska vara riktigt uppriktig så ska jag erkänna att jag blockat bort alla rapporteringar av träning från mina Facebook-kompisar. Jag är totalt ointresserad av att någon sprungit 4 km på löpband för 87 gången i år. Sånt skulle jag inte vilja publicera

Mikael - Hur gör man för att blocka bara Funbeatrapporter på Facebook men inte det andra dom skriver?

Det blir lite mycket träningsrapporter när dom dyker upp både här och på Facebook. ATt kunna välja vilka pass som ska visas på Facebook låter som en jä

Jag har blockat bort Funbeatapplikationen i Facebook.