Quote from Guest on 26 August 2007, 20:16Jag har med Olles godkännande startat en grupp för FunBeat:are som är med på FaceBook.
Alla som vågar och vill får vara med. Det är bara att söka efter "funbeat" så hittar ni gruppen.
Jag har med Olles godkännande startat en grupp för FunBeat:are som är med på FaceBook.
Alla som vågar och vill får vara med. Det är bara att söka efter "funbeat" så hittar ni gruppen.
Quote from Ebba Johansson on 26 August 2007, 20:26Så kul! Så precis också, jag sökte för ett tag sen efter funbeat där och hittade inget, men nu ska jag genast logga in och söka upp gruppen:D
Så kul! Så precis också, jag sökte för ett tag sen efter funbeat där och hittade inget, men nu ska jag genast logga in och söka upp gruppen:D
Quote from Jan Lundquist on 26 August 2007, 20:33Jag är också med där men jag förstår inte riktigt meningen med Face Book. VIll någon vänlig förklara/motivera?
Jag är också med där men jag förstår inte riktigt meningen med Face Book. VIll någon vänlig förklara/motivera?
Quote from Michael Lembke on 26 August 2007, 21:26Det verkar vara så med Facebok att man måste få motivert varför man ska gå med... jag kan inte komma på någon annan webtjänst/forum/community som man fått så många frågor om "vad det ska vara bra för".
Tyvärr har jag inget bra svar. Jag är en webjunkie s
Det verkar vara så med Facebok att man måste få motivert varför man ska gå med... jag kan inte komma på någon annan webtjänst/forum/community som man fått så många frågor om "vad det ska vara bra för".
Tyvärr har jag inget bra svar. Jag är en webjunkie s
Quote from Lena Bjerlöw on 26 August 2007, 22:54Meningen med Facebook är ju att nätverka med sina vänner. Vänner du känner och sen lära känna nya via liknande intressen via klubbar eller event.
Meningen med Facebook är ju att nätverka med sina vänner. Vänner du känner och sen lära känna nya via liknande intressen via klubbar eller event.
Quote from Panama B on 26 August 2007, 23:21Hm och hur positionera facebook vs. funbeat...
Känns som funbeats träningsfunktion gör funbeat överlägsen för oss som inte bara vill snacka (H)
Kan hålla med om att facebook verkar mycket hypad just nu men det är inte första siten som varit det och seda
Hm och hur positionera facebook vs. funbeat...
Känns som funbeats träningsfunktion gör funbeat överlägsen för oss som inte bara vill snacka (H)
Kan hålla med om att facebook verkar mycket hypad just nu men det är inte första siten som varit det och seda
Quote from Linnea Persson on 27 August 2007, 07:28Stina, jag håller med, alla pratar om Facebook, jag gick med men jag fattar inte riktigt, det är jätterörigt och känns ostrukturerat, vad är poängen? Jag håller mig nog här.
Stina, jag håller med, alla pratar om Facebook, jag gick med men jag fattar inte riktigt, det är jätterörigt och känns ostrukturerat, vad är poängen? Jag håller mig nog här.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 07:49Facebook tajmade väldigt bra med att jag blev klar med det "vanliga" universitetslivet med föreläsningar och lektioner. Nu håller jag på med mitt exjobb och mina vänner och jag har blivit spridda över en ganska stor del av Sverige. Därför passar facebook
Facebook tajmade väldigt bra med att jag blev klar med det "vanliga" universitetslivet med föreläsningar och lektioner. Nu håller jag på med mitt exjobb och mina vänner och jag har blivit spridda över en ganska stor del av Sverige. Därför passar facebook
Quote from Emma Sjöberg on 27 August 2007, 07:51Vad är det som finns där då som inte *FB har.. eller msn??
Vad är det som finns där då som inte *FB har.. eller msn??
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 07:54Mina vänner?
Mina vänner?