Quote from Guest on 17 February 2011, 09:20När jag regisrerar min träning på Funbeat via min iPad (appen) och sedan går in på "vanliga" Funbeat på min PC är träningspasset alltid registrerat dagen innan jag regisrerade den. Tex tränade i dag den 17/2 och regisrerade det. Tittade sedan på Funbeat o
När jag regisrerar min träning på Funbeat via min iPad (appen) och sedan går in på "vanliga" Funbeat på min PC är träningspasset alltid registrerat dagen innan jag regisrerade den. Tex tränade i dag den 17/2 och regisrerade det. Tittade sedan på Funbeat o
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 09:30Jag kör inte appen på min iPad, jag använder Safari och den vanliga sidan, det fungerar mycket bra.
Kan det vara någonting med inställningarna för tidszon? (långsökt kanske)
Jag kör inte appen på min iPad, jag använder Safari och den vanliga sidan, det fungerar mycket bra.
Kan det vara någonting med inställningarna för tidszon? (långsökt kanske)
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 11:49Ja är du säker på att iPaden har rätt datum?
Då du fyller i träningen, står det rätt datum i datum-fältet då? (Dagens datum ska fyllas i där automatiskt)
Ja är du säker på att iPaden har rätt datum?
Då du fyller i träningen, står det rätt datum i datum-fältet då? (Dagens datum ska fyllas i där automatiskt)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:51Ja, tidszonen är rätt och det står rätt i appen direkt efter registrering, men när man kollar efter ett tag står det fel även i appen!
Ja, tidszonen är rätt och det står rätt i appen direkt efter registrering, men när man kollar efter ett tag står det fel även i appen!
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 09:13Jag har stora problem med appen på Ipad. Det går inte ändra tider eller datum om man vill regga pass i efterhand t.ex. Hela "rutan" syns inte heller, är det eftersom det bara finns app för Iphone och inte Ipad?
Jag har stora problem med appen på Ipad. Det går inte ändra tider eller datum om man vill regga pass i efterhand t.ex. Hela "rutan" syns inte heller, är det eftersom det bara finns app för Iphone och inte Ipad?
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2013, 09:19På en iPad kan du väl använda safari istället för appen?
På en iPad kan du väl använda safari istället för appen?
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 23:21Finns det planer på att göra en Ipad anpassad app för Funbeat?
Finns det planer på att göra en Ipad anpassad app för Funbeat?