Quote from Guest on 10 October 2012, 08:34En annan sak jag retar mig på när det gäller att surfa på Funbeat från mobilen är att bredden på träningsflödet inte får plats i mittenkolumnen utan det göms alltid ord på högerkanten så man är tvungen att klicka i träningspasset för att kunna läsa hela t
En annan sak jag retar mig på när det gäller att surfa på Funbeat från mobilen är att bredden på träningsflödet inte får plats i mittenkolumnen utan det göms alltid ord på högerkanten så man är tvungen att klicka i träningspasset för att kunna läsa hela t
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:44I min funbeat-app har jag inte alls det problemet. För givetvis använder vi väl appen när vi använder smartphone eller hur, det är ju det den är framtagen för.
I min funbeat-app har jag inte alls det problemet. För givetvis använder vi väl appen när vi använder smartphone eller hur, det är ju det den är framtagen för.
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:54Nej, det gör inte jag Niklas... Appen saknar en massa saker som jag vill kunna ha.
Den där kaffekoppen - när ska vi ta den? 😀
Nej, det gör inte jag Niklas... Appen saknar en massa saker som jag vill kunna ha.
Den där kaffekoppen - när ska vi ta den? 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:04Saknar helt de problemen på min smartphone.
Saknar helt de problemen på min smartphone.
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:07jag har inte den problem när jag surfa.
jag har inte den problem när jag surfa.