Quote from Guest on 11 October 2006, 10:03Hej!
Jag har en Ipaq som på veckodagarna är min enda länk till internet. Funbeat fungerar suveränt på den förutom en sak, det dyker inte upp några träningstyper i listan när man ska lägga in en ny aktivitet, och utan det kan man ju inte lägga in några ny
Hej!
Jag har en Ipaq som på veckodagarna är min enda länk till internet. Funbeat fungerar suveränt på den förutom en sak, det dyker inte upp några träningstyper i listan när man ska lägga in en ny aktivitet, och utan det kan man ju inte lägga in några ny
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 11 October 2006, 10:13Hej igen,
Jag skulle vilja lägga det som ett litet önskemål till Olle att man kan välja träningstyp i mobila webläsare om det är lätt fixat. 🙂
Annars funkar det helt suveränt!
Hej igen,
Jag skulle vilja lägga det som ett litet önskemål till Olle att man kan välja träningstyp i mobila webläsare om det är lätt fixat. 🙂
Annars funkar det helt suveränt!
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 12:29Låter helskumt att träningstyperna inte dyker upp. Tyvärr har jag ingen windows mobile att testa med. Jag ska se om jag får tillfälle att göra det.
Låter helskumt att träningstyperna inte dyker upp. Tyvärr har jag ingen windows mobile att testa med. Jag ska se om jag får tillfälle att göra det.
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 12:33Jag tittade efter och upptäckte ett fel som med stor sannolikhet kan påverka just detta.
Prova gärna igen och meddela hur det gick!
Jag tittade efter och upptäckte ett fel som med stor sannolikhet kan påverka just detta.
Prova gärna igen och meddela hur det gick!
Quote from Camilla Höög on 24 October 2006, 16:38Jag gjorde ett test på min Windows mobile-telefon och det fungerar nu.
Jag gjorde ett test på min Windows mobile-telefon och det fungerar nu.
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 25 October 2006, 12:41Javisst, nu funkar det!
Helt perfekt, tackar! 🙂
Javisst, nu funkar det!
Helt perfekt, tackar! 🙂