Quote from Guest on 21 March 2013, 11:28Hej!
Kan man köra Funbeats mobilapp på en Windowstelefon? Jag hittar inte någon Funbeat-app när jag söker i min app store.
/Maria
Hej!
Kan man köra Funbeats mobilapp på en Windowstelefon? Jag hittar inte någon Funbeat-app när jag söker i min app store.
/Maria
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 11:38Det hade också velat ha, men jag tror inte det finns.
Det hade också velat ha, men jag tror inte det finns.
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 11:41-
-
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 11:43-
-
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 11:44-
-
Quote from Tini Kjellin on 21 March 2013, 19:49Johan Lindfors har gjort en app som heter Phonebeat som funkar för WP7. Jag vet inte om den stödjer WP8 men har svårt att tro att Johan skulle missa att uppgradera den. Jag misstänker att Olle och grabbarna funderar på att göra en egen Funbeat app men att
Johan Lindfors har gjort en app som heter Phonebeat som funkar för WP7. Jag vet inte om den stödjer WP8 men har svårt att tro att Johan skulle missa att uppgradera den. Jag misstänker att Olle och grabbarna funderar på att göra en egen Funbeat app men att
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 20:46Tack! Phonebeat funkar ju jättebra!
Tack! Phonebeat funkar ju jättebra!
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 20:59Skulle vilja ha en app som stödjer GPS. Får spela in med en Funbeat konkurents app så länge och lägga in det manuellt med Johans Phonebeat app. Hade jag haft några kompisar på den konkurrerande tjänsten istället för alla på Funbeat hade jag bytt helt.
Skulle vilja ha en app som stödjer GPS. Får spela in med en Funbeat konkurents app så länge och lägga in det manuellt med Johans Phonebeat app. Hade jag haft några kompisar på den konkurrerande tjänsten istället för alla på Funbeat hade jag bytt helt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 11:03Många var väl skeptiska mot windowstelefonerna från början men nu när de visast sig funka bra vore det såklart trevligt med en GPS app för funbeat.
Något som vet något konkret kring detta?
Många var väl skeptiska mot windowstelefonerna från början men nu när de visast sig funka bra vore det såklart trevligt med en GPS app för funbeat.
Något som vet något konkret kring detta?
Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 12:26Något nytt kring detta? Operativet är riktitg bra, efter en tid med iphone gick jag faktiskt tillbaka till windows, och det lär ju bli ännu vassare nu med windows 10! SÅ - när får vi en riktig funbeat app?
Något nytt kring detta? Operativet är riktitg bra, efter en tid med iphone gick jag faktiskt tillbaka till windows, och det lär ju bli ännu vassare nu med windows 10! SÅ - när får vi en riktig funbeat app?