Quote from Guest on 5 September 2009, 14:06När jag lägger in träningspass så räknar funbeat nästan undantagslöst ut fel medelhastighet. Oftast skiljer det inte så mycket, men ibland framstår jag sent av som långsam om man tar FBs ord för sanning... =)
Nån annan som har samma problem?
När jag lägger in träningspass så räknar funbeat nästan undantagslöst ut fel medelhastighet. Oftast skiljer det inte så mycket, men ibland framstår jag sent av som långsam om man tar FBs ord för sanning... =)
Nån annan som har samma problem?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 14:16Är du inte långsam?
Är du inte långsam?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 14:47Det enda jag uppmärksammat är att det blir fel i redigeraläge. Se denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=529227
Det enda jag uppmärksammat är att det blir fel i redigeraläge. Se denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=529227
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 17:02Medan man registrerar och sedan i "Redigera"-läge så räknar den bara med hela kilometer.
Så mitt simpass på 1,5 km häromdagen hade väldigt dålig hastighet... när man registrerar ett löppass på flera kilometer blir ju felet procentuellt mindre så jag har t
Medan man registrerar och sedan i "Redigera"-läge så räknar den bara med hela kilometer.
Så mitt simpass på 1,5 km häromdagen hade väldigt dålig hastighet... när man registrerar ett löppass på flera kilometer blir ju felet procentuellt mindre så jag har t
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:37David: Jag är så snabb att jag blir fan rädd för mig själv. Har bara inte presenterat mig på allvar i de stora sammanhangen typ touren och girot ännu.
Ni andra: Ni verkar ha rätt. Detta är da nyheter, då det betyder att alla andra får njuta av glansen av
David: Jag är så snabb att jag blir fan rädd för mig själv. Har bara inte presenterat mig på allvar i de stora sammanhangen typ touren och girot ännu.
Ni andra: Ni verkar ha rätt. Detta är da nyheter, då det betyder att alla andra får njuta av glansen av
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 00:48Jag mailade Olle om att tempo-beräkningen var fel härom dagen. Då fixade han till nåt.
Testa om era problem kvarstår. Om de gör det så maila Olle och beskriv problemet.
Over and out!
/R
Jag mailade Olle om att tempo-beräkningen var fel härom dagen. Då fixade han till nåt.
Testa om era problem kvarstår. Om de gör det så maila Olle och beskriv problemet.
Over and out!
/R
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 10:19Han är snabb den där Olle, testade att regga likadant som simningen i torsdags och nu såg det rätt ut redan vid registreringen!
(t+)
Han är snabb den där Olle, testade att regga likadant som simningen i torsdags och nu såg det rätt ut redan vid registreringen!
(t+)