Quote from Guest on 17 October 2008, 02:53FunBeat kommer från och med nu att vara mycket bättre på att stödja styrketräning. Förhoppningen är att det kommer vara snabbt och enkelt att lägga upp styrkepassen.
Det har tidigare gått att lägga upp övningar, men man har varit tvungen att lägga upp de
FunBeat kommer från och med nu att vara mycket bättre på att stödja styrketräning. Förhoppningen är att det kommer vara snabbt och enkelt att lägga upp styrkepassen.
Det har tidigare gått att lägga upp övningar, men man har varit tvungen att lägga upp de
Quote from Björn Eriksson on 17 October 2008, 03:03Hurra!
Olle, du är bäst!
Hurra!
Olle, du är bäst!
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 07:40Stämmer in i lovkören (just nu en liten en).
Kan man få Funbeat at4t även utföra övningarna ibland?
Stämmer in i lovkören (just nu en liten en).
Kan man få Funbeat at4t även utföra övningarna ibland?
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:14Nice!
🙂 (H:) (t+) (L)
Nice!
🙂 (H:) (t+) (L)
Quote from Catharina Brattlin on 17 October 2008, 10:15Härligt! Gillas skarpt! 🙂
Härligt! Gillas skarpt! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:49Jättebra!! Nu kanske t om mannen hakar på:-)
Jättebra!! Nu kanske t om mannen hakar på:-)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 13:22BRA! (t+)
BRA! (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 17 October 2008, 14:49Wow säger jag bara vilken järnkoll jag kommer att få på min sjukgymnastik!
Nu borde ju sets och reps på vänstra delen av sidan registrera träning, kunna tas bort... inte för att det är viktigt 😀
Wow säger jag bara vilken järnkoll jag kommer att få på min sjukgymnastik!
Nu borde ju sets och reps på vänstra delen av sidan registrera träning, kunna tas bort... inte för att det är viktigt 😀
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 October 2008, 17:44skitbra olle!
skitbra olle!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 18:00Har just testat det, de är ju kanonbra! (H:)
En intressant/rolig grej som skulle kunna läggas till är att få en summering om hur mycket man har lyft på ett pass. Dvs.
Bänkpress 40kg*10, 40kg*10, 40kg*10 Blir totalt 1200kg.
Har just testat det, de är ju kanonbra! (H:)
En intressant/rolig grej som skulle kunna läggas till är att få en summering om hur mycket man har lyft på ett pass. Dvs.
Bänkpress 40kg*10, 40kg*10, 40kg*10 Blir totalt 1200kg.