Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla Funbeat:are!
Har hängt på jogg.se ett tag o har just börjat regga min träning där. PÅ sistone så har jag följt en hel del diskussioner här på funbeat. Gillar båda men vet inte vem jag vill ha som "hemmahamn", dvs vilken jag ska använda som dagb

Funbeat är bäst för vi har Olle!

Jag stod och vägde ett tag också och dubbelregistrerade. Här är anledningen till varför jag bytte (jag har inte uppdaterat mig på sista tiden på hur det ser ut på jogg så dagsläget kan vara annorlunda)

- Gör du annat än att joggar (simmar, styrketränar

För att få överblick över mitt springande reggar jag den träningen på jogg.se (också) eftersom statistiken är mer överskådelig där, men ser inte det som ett diskussionsforum på samma sätt som Funbeat. Så för mig är en jämförelse mellan dessa två siter som

Precis samma som Susanne ovan.

Årssammanställningen är enda anledningen att jag reggar på jogg.
Gör inget annat på den siten.

agron

Skriver in resultat på båda men tonen på Fb-forum är trevligare 🙂

(L)

Tack för synpunkterna. Det verkar som om det inte finns så stora skäl att byta för träningsdagbokens skull. Det man är van med är ju ofta bäst...
Angående tonen i diskussionerna så tycker jag det är konstigt att det kan skilja sej så; på båda ställena så

Det beror sannolikt på att här finns möjligheten att markera en diskussion som oíntressant. Så enkelt är det, hoppas Jogg tar efter. Jogg är i allt övrigt en väldigt bra site.