Quote from Guest on 15 March 2010, 20:27Tänkte köra Spin of Hope 27 mars, se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=514425 och det är ju roligare om man är flera. Någon som är sugen att ta någon timme och hjälpas åt? Min fru kommer nog ta en timme eller så, men då blir det 11 timma
Tänkte köra Spin of Hope 27 mars, se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=514425 och det är ju roligare om man är flera. Någon som är sugen att ta någon timme och hjälpas åt? Min fru kommer nog ta en timme eller så, men då blir det 11 timma
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:37Spinn of hope är ju verkligen en bra grej. Men varför arrangera det precis när man börjat kunna cykla på riktigt ute på slätten?
Spinn of hope är ju verkligen en bra grej. Men varför arrangera det precis när man börjat kunna cykla på riktigt ute på slätten?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:41Det är Ban-VM i Ballerup samtidigt.
Det är Ban-VM i Ballerup samtidigt.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:14Hej!
Jag spinnar gärna ett par, tre timmar.
Mvh Åsa
Hej!
Jag spinnar gärna ett par, tre timmar.
Mvh Åsa
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 22:07Trevligt Åsa, då får vi se om det blir ett Funbeat-lag eller ett Heleneholm TriTeam lag då. 🙂
Trevligt Åsa, då får vi se om det blir ett Funbeat-lag eller ett Heleneholm TriTeam lag då. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:19Låter kul. Jag spinnar gärna ett par timmar, dock inte innan kl 10 på morgonen.
Låter kul. Jag spinnar gärna ett par timmar, dock inte innan kl 10 på morgonen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:59OK, då anmäler jag ett Funbeatlag för det verkar som om vi har tillräckligt mycket folk (fler får naturligtvis anmäla sig, blir det för många så anmäler vi bara ett lag till).
Varje person pröjsar 125 kr/timme, det är bara att betala på plats.
Jag sätte
OK, då anmäler jag ett Funbeatlag för det verkar som om vi har tillräckligt mycket folk (fler får naturligtvis anmäla sig, blir det för många så anmäler vi bara ett lag till).
Varje person pröjsar 125 kr/timme, det är bara att betala på plats.
Jag sätte
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:09Hej!
Jag kan ta 3 timmar gärna mellan 14.00-17.00. Blir det svårt att få ihop så kan jag tänka mig att ändra mina tider.
Vad kul det ska bli! : )/Åsa
Hej!
Jag kan ta 3 timmar gärna mellan 14.00-17.00. Blir det svårt att få ihop så kan jag tänka mig att ändra mina tider.
Vad kul det ska bli! : )
/Åsa
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:28Hejhej!
Jag skulle gärna vilja vara med, befinner mig i Malmö den lördagen så jag kan inte joina lagen hemma i Norrköping. Jag kan köra 10-13, eller om det blir fler lag kan jag ta upp till 3 timmar i ett lag innan lunch.
//Elna Dahlstrand
Hejhej!
Jag skulle gärna vilja vara med, befinner mig i Malmö den lördagen så jag kan inte joina lagen hemma i Norrköping. Jag kan köra 10-13, eller om det blir fler lag kan jag ta upp till 3 timmar i ett lag innan lunch.
//Elna Dahlstrand
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:51Hej! Jag tar gärna kl 12-14, men om det inte går kan jag ta någon snarlik tid eller ta kvällspasset 17-19.
Hej! Jag tar gärna kl 12-14, men om det inte går kan jag ta någon snarlik tid eller ta kvällspasset 17-19.