Quote from Guest on 15 December 2013, 20:20Hur många olika träningstyper har du reggat på Funbeat? Ja, att det finns många att välja på vet ju alla. Men vem har ork att testa dem alla? Och att sedan utförligt dokumentera detta. Jag vet vem: Lina Börjes! Och igår blev det final med nr 100. Inte vil
Hur många olika träningstyper har du reggat på Funbeat? Ja, att det finns många att välja på vet ju alla. Men vem har ork att testa dem alla? Och att sedan utförligt dokumentera detta. Jag vet vem: Lina Börjes! Och igår blev det final med nr 100. Inte vil
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 20:30En helt otrolig prestation, att prova sig igenom 100 stycken nya sporter och idrotter! En del svårare än andra, en del kanske pinsamma situationer och en del riktigt läskiga. Backhoppning! Velodromcykling! En uppgift som kräver sin kvinna!
En helt otrolig prestation, att prova sig igenom 100 stycken nya sporter och idrotter! En del svårare än andra, en del kanske pinsamma situationer och en del riktigt läskiga. Backhoppning! Velodromcykling! En uppgift som kräver sin kvinna!
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 02:24Räknas backhoppning om det inte var meningen?
Räknas backhoppning om det inte var meningen?
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 10:53Leffe, hittar inte tuppfight och tuppfäktning...
Leffe, hittar inte tuppfight och tuppfäktning...
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 14:30Vart kan man testa backhoppning?
Enda skidsport jag skulle kunna tänka mig.
Vart kan man testa backhoppning?
Enda skidsport jag skulle kunna tänka mig.
Quote from Jonny Persson on 17 December 2013, 15:24Sollentuna till exempel Jessica! Dom har dessutom sommarbacke så det funkar året runt.
Sollentuna till exempel Jessica! Dom har dessutom sommarbacke så det funkar året runt.
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 16:16Tack Mackan! Får ta mig en titt.
Jag hade visserligen min 40-årskris när jag var 25, men jag kanske kan fingera en nu och skylla tilltaget på det.
Tack Mackan! Får ta mig en titt.
Jag hade visserligen min 40-årskris när jag var 25, men jag kanske kan fingera en nu och skylla tilltaget på det.
Quote from ellen olsson on 17 December 2013, 18:18Du kan få fira med lite Champagne hos mig när du hoppat, Jessica. 🙂
Du kan få fira med lite Champagne hos mig när du hoppat, Jessica. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 18:52Det var dessutom just i Sollentuna som Lina hoppade.
http://ardetintemer.blogspot.se/2013/11/funbeat-testet-98backhoppning.html
Det var dessutom just i Sollentuna som Lina hoppade.
http://ardetintemer.blogspot.se/2013/11/funbeat-testet-98backhoppning.html
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 00:18Tack Fredrik! Jag ser fram emot det. Vet dock inte när det kan tänkas bli av.
Tack Fredrik! Jag ser fram emot det. Vet dock inte när det kan tänkas bli av.