Quote from Guest on 6 March 2011, 19:10Jag har en 310 där det helt plötsligt inte längre fungerar att importera.
De nya passen kommer inte upp. Men de finns ju under historik i klockan. Irriterande.. Ngn som han ngn ide om varför?
Jag har en 310 där det helt plötsligt inte längre fungerar att importera.
De nya passen kommer inte upp. Men de finns ju under historik i klockan. Irriterande.. Ngn som han ngn ide om varför?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 19:201. Har du kollat om de gått över till GarminConnect?
2. Finns de i mapparna "Activities" och "History" på datorn?
1. Har du kollat om de gått över till GarminConnect?
2. Finns de i mapparna "Activities" och "History" på datorn?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:16Har samma problem ofta. Använder du Mac? Min krånglar. Dock har det löst sig med omstart av klockan samt att lägga in 2-3 snabba pass efter.
Har ringt Garmin som säger att jag skall använda Connect. Om jag inte vill göra det kan det finnas svårigheter me
Har samma problem ofta. Använder du Mac? Min krånglar. Dock har det löst sig med omstart av klockan samt att lägga in 2-3 snabba pass efter.
Har ringt Garmin som säger att jag skall använda Connect. Om jag inte vill göra det kan det finnas svårigheter me
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 21:36Töm den på alla gamla pass? Jag har aldrig haft något problem med min klocka efter den allra första firmwareuppdateringen. I synnerhet inte på Mac. På PC:n kan den behöva försöka några gånger innan den har synkat, men den har alltid gjort det till slut. M
Töm den på alla gamla pass? Jag har aldrig haft något problem med min klocka efter den allra första firmwareuppdateringen. I synnerhet inte på Mac. På PC:n kan den behöva försöka några gånger innan den har synkat, men den har alltid gjort det till slut. M
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 07:50Okej. Ja ja vet inte. Igår lyckade jag iallafall få in alla pass precis som vanligt. Genom att göra precis som vanligt. Helt plötsligt låg 5 pass där, flera dagar gamla. Antagligen lite ostadigt av garmin. (t-)
Okej. Ja ja vet inte. Igår lyckade jag iallafall få in alla pass precis som vanligt. Genom att göra precis som vanligt. Helt plötsligt låg 5 pass där, flera dagar gamla. Antagligen lite ostadigt av garmin. (t-)