Quote from Guest on 11 August 2009, 22:38Upplever att det är svårt att hitta folk man känner som finns på funbeat.
Hade det däremot varit möjligt att se vilka ens vänner har som träningskompisar hade man snabbt kunnautöka skaran med träningskompisar. Eller, Är detta möjligt idag
Upplever att det är svårt att hitta folk man känner som finns på funbeat.
Hade det däremot varit möjligt att se vilka ens vänner har som träningskompisar hade man snabbt kunnautöka skaran med träningskompisar. Eller, Är detta möjligt idag
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:48Du kan fråga dina träningskompisar om vilka deras kompisar är.
Du kan fråga dina träningskompisar om vilka deras kompisar är.
Quote from Magnus Gelang on 11 August 2009, 23:16Jag tror inte man kan se andras träningskompisar,,,,,jag tycker det vore en bra funktion om den fanns.
Jag tror inte man kan se andras träningskompisar,,,,,jag tycker det vore en bra funktion om den fanns.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:30Det är en funktion som jag också haft på önskelistan sedan tidigare.
Det är en funktion som jag också haft på önskelistan sedan tidigare.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 09:39Jag med.
Jag med.
Quote from Therese Woodhill on 20 August 2009, 22:42Du får släppa musen och gå ut i världen och fråga dem om de använder funbeat.
Du får släppa musen och gå ut i världen och fråga dem om de använder funbeat.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 06:31Vilka?
Vilka?
Quote from Therese Woodhill on 21 August 2009, 15:13Dem man känner, folket i världen.
Dem man känner, folket i världen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 17:53Och jag som trodde att jag var efter min tid när det gällde Internet...
Och jag som trodde att jag var efter min tid när det gällde Internet...