Quote from Guest on 19 May 2011, 17:37För tredje året anordnas Furubyloppet av Furuby IF. Det är en liten klubb som håller fokus på att det ska vara kul att röra sig. Furubyloppet finns för både barn och vuxna och det finns 5 olika banor att välja mellan. Alla banor är i blandad terräng. Furu
För tredje året anordnas Furubyloppet av Furuby IF. Det är en liten klubb som håller fokus på att det ska vara kul att röra sig. Furubyloppet finns för både barn och vuxna och det finns 5 olika banor att välja mellan. Alla banor är i blandad terräng. Furu
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 17:47vilka är sträckorna??
vilka är sträckorna??
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 17:54Dags att skaffa brillor Lasse det står 5,10 km uppe i vänstra hörnet:-)
Over and out...
Dags att skaffa brillor Lasse det står 5,10 km uppe i vänstra hörnet:-)
Over and out...
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 20:13Jonas det står att det är 5 olika sträckor 🙂 det står bara 2 högst upp...
Jonas det står att det är 5 olika sträckor 🙂 det står bara 2 högst upp...
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:35Hur dags går loppet?
Hur dags går loppet?
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:21Vid tolvslaget natten mellan fredag & lördag.
Vid tolvslaget natten mellan fredag & lördag.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 01:20då kan jag! Vr orolig att det var senare
då kan jag! Vr orolig att det var senare
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 07:17Skämt å sido så har arrangören Furuby IF Fotboll faktiskt skrivit 00.00 som starttid för loppet i sin kalender. Troligtvis har det blivit så när man ej angett klockslag, fast de har fyllt kalendern med massor av andra aktiviteter och det är BARA Furubylop
Skämt å sido så har arrangören Furuby IF Fotboll faktiskt skrivit 00.00 som starttid för loppet i sin kalender. Troligtvis har det blivit så när man ej angett klockslag, fast de har fyllt kalendern med massor av andra aktiviteter och det är BARA Furubylop
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:30Ska du springa Markus?
Ska du springa Markus?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:04Om jag platsar i Högby IFs lag dagen efter i Götalandscupen match 2, som vi själva arrangerar uppe på Högby IP, då ska jag inte springa. Annars vore det tänkbart. Har inte funderat på allvar ännu, vet ju inte så mycket om loppet.
Om jag platsar i Högby IFs lag dagen efter i Götalandscupen match 2, som vi själva arrangerar uppe på Högby IP, då ska jag inte springa. Annars vore det tänkbart. Har inte funderat på allvar ännu, vet ju inte så mycket om loppet.