Quote from Guest on 12 March 2014, 20:00Ni som kör med integrerat vätskesystem eller flaska mellan tempopinnarna, fyller ni på detta under lopp? Funderar på hur jag ska göra med vätska på min cykel, får in en flaska på 700-800 ml i ramen och så det integrerade systemet som tar ca 600-700 ml. På
Ni som kör med integrerat vätskesystem eller flaska mellan tempopinnarna, fyller ni på detta under lopp? Funderar på hur jag ska göra med vätska på min cykel, får in en flaska på 700-800 ml i ramen och så det integrerade systemet som tar ca 600-700 ml. På
Quote from Funbeat user on 12 March 2014, 20:10Flaska emellan tempopinnar är lätt att fylla på. Ta emot en flaska från depå och kläm hårt. Min har en stor hål/öppning på topp för snabb påfyllning
Flaska emellan tempopinnar är lätt att fylla på. Ta emot en flaska från depå och kläm hårt. Min har en stor hål/öppning på topp för snabb påfyllning
Quote from Funbeat user on 12 March 2014, 21:12Mitt system är ju integrerat i ramen, men också ganska stort hål, så det borde gå att fylla på i farten.... Får öva tror jag! 🙂
Mitt system är ju integrerat i ramen, men också ganska stort hål, så det borde gå att fylla på i farten.... Får öva tror jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 13:14Övning är roten till all kunskap som du mycket riktigt påpekar - liksom att inte pröva något nytt när det väl är dags för tävling...
Jag har själv tempoflaska mellan pinnarna och som redan nämnts har den en öppning som är "relativt" lätt att fylla på. I
Övning är roten till all kunskap som du mycket riktigt påpekar - liksom att inte pröva något nytt när det väl är dags för tävling...
Jag har själv tempoflaska mellan pinnarna och som redan nämnts har den en öppning som är "relativt" lätt att fylla på. I