Quote from Guest on 13 January 2012, 18:38Nytt år, nya föresatser!
Gillar du cykling och vill ta dina resultat till en ny nivå? Gå med i en cykelklubb så slipper du vara beroende av vad de egna cykelkompisarna planerar eller vill följa med på. Alla cykelklubbar (som det är något med) välkomnar n
Nytt år, nya föresatser!
Gillar du cykling och vill ta dina resultat till en ny nivå? Gå med i en cykelklubb så slipper du vara beroende av vad de egna cykelkompisarna planerar eller vill följa med på. Alla cykelklubbar (som det är något med) välkomnar n
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 18:48Jag skulle vilja men jag har så långt till en klubb.Jag kan knappast cykla dit, cykla med klubben och sen hem igen! (om man inte går på något vill säga...)
Jag skulle vilja men jag har så långt till en klubb.Jag kan knappast cykla dit, cykla med klubben och sen hem igen! (om man inte går på något vill säga...)
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:09Var i Norrland bor du?
Ed. Anknytning till din antydan: Du kan alltid klara hemfärden med hemkört...
Var i Norrland bor du?
Ed. Anknytning till din antydan: Du kan alltid klara hemfärden med hemkört...
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:40"Alla cykelklubbar (som det är något med) välkomnar nybörjare," Ja det stämmer om man som nybörjare kan snitta en bit över 30km/h i två timmar, annars blir man rätt så ensam på klubbrundorna.
"Alla cykelklubbar (som det är något med) välkomnar nybörjare," Ja det stämmer om man som nybörjare kan snitta en bit över 30km/h i två timmar, annars blir man rätt så ensam på klubbrundorna.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 20:06Ja, på vinterträningen.
Ja, på vinterträningen.
Quote from Rasmus Olsson on 13 January 2012, 20:07Stefan, vad är det för klubb? Jag vet att Fredrikshof och Spårvägen har nybörjarträningar som är väldigt lugna.
Stefan, vad är det för klubb? Jag vet att Fredrikshof och Spårvägen har nybörjarträningar som är väldigt lugna.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 20:50Hofvets nybörjarträningar brukar gå i "Alla hänger med tempo", någonstans runt 25 km/h brukar det innebära!
Och kommer man i början på säsongen så blir rundan inte speciellt lång heller, pga att solen går ner så pass tidigt!
Hofvets nybörjarträningar brukar gå i "Alla hänger med tempo", någonstans runt 25 km/h brukar det innebära!
Och kommer man i början på säsongen så blir rundan inte speciellt lång heller, pga att solen går ner så pass tidigt!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:23Jck lämnar ingen efter sig utan har alltid en erfaren som siste man så där har ALLA en plats i gänget.
Självklart med fika!
Jck lämnar ingen efter sig utan har alltid en erfaren som siste man så där har ALLA en plats i gänget.
Självklart med fika!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:40Lygnens venner lämnar vem som helst, när som helst, efter sig.
Lygnens venner lämnar vem som helst, när som helst, efter sig.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:49Stefan M, vill du köra med mig? Max nån eller två timmar typ, i ca 25 tempo? Obs, Är virgin på trapp o stavgång men prövar gärna det oxå.
Stefan M, vill du köra med mig? Max nån eller två timmar typ, i ca 25 tempo? Obs, Är virgin på trapp o stavgång men prövar gärna det oxå.