Quote from Guest on 9 April 2008, 14:10Vill du få tips om nya cykelrundor eller dela med dig av dina egna?
Undrar du över bästa vägen mellan X och Y?
Gå med i gruppen Cykelrundor och dina problem är lösta!www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=162
Vill du få tips om nya cykelrundor eller dela med dig av dina egna?
Undrar du över bästa vägen mellan X och Y?
Gå med i gruppen Cykelrundor och dina problem är lösta!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:20Var ska jag köra ikväll?
Jag har fina Skånekartor om jag kommer vilse och inte hittar hem.
Hitintills har jag kommit hem förr eller senare.
Var ska jag köra ikväll?
Jag har fina Skånekartor om jag kommer vilse och inte hittar hem.
Hitintills har jag kommit hem förr eller senare.
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:21Vill du komma hem förr eller senare ikväll då David?
Vill du komma hem förr eller senare ikväll då David?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:22Gärna utan besök på Fonus eller akuten!
Gärna utan besök på Fonus eller akuten!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:23Focus då?
Focus då?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:29Jag står över Focus på denna rundan.
1977 cyklade jag till GBG dagen efter jag köpte min första tävlingscykel.
Tog tio timmar i för stora skor och med irrfärder i Halmstad.
Sedan stannade jag där några dagar och såg SM på Kviberg.
Hemresan var snabbare p
Jag står över Focus på denna rundan.
1977 cyklade jag till GBG dagen efter jag köpte min första tävlingscykel.
Tog tio timmar i för stora skor och med irrfärder i Halmstad.
Sedan stannade jag där några dagar och såg SM på Kviberg.
Hemresan var snabbare p
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:29😀
😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:061977 vad gjorde jag då...hm...började årskurs 1 och lirade fotboll....du HAR verkligen cyklat racer länge David. Imponerande, att du inte har tröttnat för det brukar många göra när man har tränat samma idrott i många år (inkl mig).
1977 vad gjorde jag då...hm...började årskurs 1 och lirade fotboll....du HAR verkligen cyklat racer länge David. Imponerande, att du inte har tröttnat för det brukar många göra när man har tränat samma idrott i många år (inkl mig).
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:16Jag hade paus i pannkaksdepån i 18 år och ett litet återfall 96-97 innan man tog tag i livet hösten-01. Sedan har det rullat på i en dimma.
Man kan ju inte se ut som KlotJohan!
Jag hade paus i pannkaksdepån i 18 år och ett litet återfall 96-97 innan man tog tag i livet hösten-01. Sedan har det rullat på i en dimma.
Man kan ju inte se ut som KlotJohan!