Quote from Guest on 20 November 2006, 22:22När jag sitter och tittar i diagrammet under min träning har jag kommit underfund med att jag skulle vilja se hur jag tränade under en viss månad. Alltså vad stapeln består av.
Det vore praktiskt om ett klick på stapeln gick till kalender eller lista för
När jag sitter och tittar i diagrammet under min träning har jag kommit underfund med att jag skulle vilja se hur jag tränade under en viss månad. Alltså vad stapeln består av.
Det vore praktiskt om ett klick på stapeln gick till kalender eller lista för
Quote from mårten jansson on 20 November 2006, 22:32det hade kunnat gå till en sån där cirkel som är under "min träning" med procent över hur mycket man gjorde olika aktiviteter och även minuttal.. Hade varit väldigt intressant för då kan man som sagt jämföra hur träningen förändrats.
det hade kunnat gå till en sån där cirkel som är under "min träning" med procent över hur mycket man gjorde olika aktiviteter och även minuttal.. Hade varit väldigt intressant för då kan man som sagt jämföra hur träningen förändrats.
Quote from Bertil Nolheim on 21 November 2006, 08:40Det som jag skulle vilja se är varför t.ex. förra årets november stapel var så mycket högre eller lägre än årets.
Det som jag skulle vilja se är varför t.ex. förra årets november stapel var så mycket högre eller lägre än årets.
Quote from mårten jansson on 21 November 2006, 08:46Det går ju att ställa in både i listan och i kalendern datum för vilka dagar som ska visas... Det borde gå att göra så att när man klickar på en stapel i diagrammet kommer man direkt till lista/diagram med datumen inmatade.
Det går ju att ställa in både i listan och i kalendern datum för vilka dagar som ska visas... Det borde gå att göra så att när man klickar på en stapel i diagrammet kommer man direkt till lista/diagram med datumen inmatade.