Quote from Guest on 14 May 2012, 14:06Default vid redigering av inlästa pass verkar vara att rutan "Gå vidare till nästa obearbetade pass" är ikryssad och det vore väl okej om nu det var så att man kom till nästa obearbetade pass men jag kommer till startsidan.
Ska det vara så?
Default vid redigering av inlästa pass verkar vara att rutan "Gå vidare till nästa obearbetade pass" är ikryssad och det vore väl okej om nu det var så att man kom till nästa obearbetade pass men jag kommer till startsidan.
Ska det vara så?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 14:16Jag antar att det inte ska vara så, men så är det numera. Vill man vara elak är det för att få en reklamvisning till, som man missar om man hoppar till nästa pass.
Jag antar att det inte ska vara så, men så är det numera. Vill man vara elak är det för att få en reklamvisning till, som man missar om man hoppar till nästa pass.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 15:28Ok. Då är jag iaf inte ensam om att tycka det känns fel. Det känns ju lite bättre iaf :).
Ok. Då är jag iaf inte ensam om att tycka det känns fel. Det känns ju lite bättre iaf :).