Quote from Guest on 2 May 2014, 00:03”Gällivare rör på sig” är Gällivare största och äldsta motionslopp. Det är ett stadslopp som slingrar sig 5 km runt Gällivare med möjlighet att springa ett eller två varv. Loppet arrangeras i år för 28:e gången i rad.
Mer info på:
http://www.gellivaresp
”Gällivare rör på sig” är Gällivare största och äldsta motionslopp. Det är ett stadslopp som slingrar sig 5 km runt Gällivare med möjlighet att springa ett eller två varv. Loppet arrangeras i år för 28:e gången i rad.
Mer info på:
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 00:13Jag tycker loppet ser intressant ut. Emedan många Norrlänningar av någon anledning vill söka sig söderut, både vad gäller löparavseenden och övriga-livet-avseenden, så vill jag se mer av inre Norrland. Kiruna och Kebnekaise fjällstation har jag täckt, men
Jag tycker loppet ser intressant ut. Emedan många Norrlänningar av någon anledning vill söka sig söderut, både vad gäller löparavseenden och övriga-livet-avseenden, så vill jag se mer av inre Norrland. Kiruna och Kebnekaise fjällstation har jag täckt, men
Quote from Jonny Persson on 2 May 2014, 16:53Hade det gått mitt i sommaren hade jag definitivt sprungit när jag ändå är uppe i stugan. Åk Anders, åk.
Hade det gått mitt i sommaren hade jag definitivt sprungit när jag ändå är uppe i stugan. Åk Anders, åk.