Quote from Guest on 26 September 2013, 11:33Hej! Jag går sista året på påhlmansgymnasium. Jag och några klasskompisar har nyss startat ett UF företag då vi ska sälja/marknadsföra en mobilhållare som fästs på cykelstyret så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv
Hej! Jag går sista året på påhlmansgymnasium. Jag och några klasskompisar har nyss startat ett UF företag då vi ska sälja/marknadsföra en mobilhållare som fästs på cykelstyret så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 11:43Som jag skrev i ett annat foruminlägg (för övrigt räcker det med ett inlägg, behöver inte spama forumet)
Tycker inte telefon och cykel hör ihop, framförallt inte med lurar i öronen med musik. Det är den grupp av cyklister jag stör mig allra mest på. Ving
Som jag skrev i ett annat foruminlägg (för övrigt räcker det med ett inlägg, behöver inte spama forumet)
Tycker inte telefon och cykel hör ihop, framförallt inte med lurar i öronen med musik. Det är den grupp av cyklister jag stör mig allra mest på. Ving
Quote from Sandra Näslund on 26 September 2013, 12:07Nåja, man kanske inte behöver använda deras produkt med mobiltelefon utan kan koppla laddningen mot cykeldator/GPS.
>Elisabeth.
Finns det mer info om den tänkta produkten?
Nåja, man kanske inte behöver använda deras produkt med mobiltelefon utan kan koppla laddningen mot cykeldator/GPS.
>Elisabeth.
Finns det mer info om den tänkta produkten?
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 13:05jag känner till en del som har sin mobil fast på cykel för GPS och karta.
visste är det inte bra om man prata eller surfa när man cykla, men att har en mobil som karta kan inte vara mer farlig än alla som har cykel datorn som är nästan lika stor.
jag känner till en del som har sin mobil fast på cykel för GPS och karta.
visste är det inte bra om man prata eller surfa när man cykla, men att har en mobil som karta kan inte vara mer farlig än alla som har cykel datorn som är nästan lika stor.
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 13:20"...så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv medans du cyklar."
Ju fler som inte kan prata i telefon samtidigt som dom cyklar p.g.a. dåligt batteri desto bättre anser jag, eller facebooka eller SMS:a eller vad annar
"...så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv medans du cyklar."
Ju fler som inte kan prata i telefon samtidigt som dom cyklar p.g.a. dåligt batteri desto bättre anser jag, eller facebooka eller SMS:a eller vad annar
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 15:03Nu har jag svarat för jag tycker det finns en del bra tankar i detta. T ex att kunna ladda under tiden ifall man är ute på långtur och vill använda gps:en (eller hålla sig nåbar).
Håller för övrigt med farbröderna ovan om att cykling och telefonerande/fac
Nu har jag svarat för jag tycker det finns en del bra tankar i detta. T ex att kunna ladda under tiden ifall man är ute på långtur och vill använda gps:en (eller hålla sig nåbar).
Håller för övrigt med farbröderna ovan om att cykling och telefonerande/fac
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 16:12Henrik och Per. Så rätt!
Henrik och Per. Så rätt!
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 08:32Visst finns det potential i en sådan produkt, och det finns flera sådana produkter redan på marknaden, jag var på vippen att köpa det när jag skulle cykla Sverigetempot. Det finns flera tydliga krav:
- vattentät
- snabbt och enkelt att sätta dit/ta bort t
Visst finns det potential i en sådan produkt, och det finns flera sådana produkter redan på marknaden, jag var på vippen att köpa det när jag skulle cykla Sverigetempot. Det finns flera tydliga krav:
- vattentät
- snabbt och enkelt att sätta dit/ta bort t
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 09:30"Visst finns det potential i en sådan produkt, och det finns flera sådana produkter redan på marknaden, jag var på vippen att köpa det när jag skulle cykla Sverigetempot."
Instämmer delvis, men som enkäten var utformad kändes det mer som att den är gjord
"Visst finns det potential i en sådan produkt, och det finns flera sådana produkter redan på marknaden, jag var på vippen att köpa det när jag skulle cykla Sverigetempot."
Instämmer delvis, men som enkäten var utformad kändes det mer som att den är gjord