Quote from Guest on 28 March 2012, 06:17Någon som vet om det är möjligt att ta bort utrustning man en gång lagt in?
Jag skrev fel när jag lade till ny utrustning och skulle inte vilja att den ligger som ett evigt förval bland den utrustning jag har att välja på...
Någon som vet om det är möjligt att ta bort utrustning man en gång lagt in?
Jag skrev fel när jag lade till ny utrustning och skulle inte vilja att den ligger som ett evigt förval bland den utrustning jag har att välja på...
Quote from Christer Berg on 28 March 2012, 06:27Du kan redigera din utrustning så det blir rätt. Du kan också inaktivera den felaktiga utrustningen så den inte visas.
Du kan redigera din utrustning så det blir rätt. Du kan också inaktivera den felaktiga utrustningen så den inte visas.
Quote from Camilla Höög on 28 March 2012, 08:21Testa att klicka på Radera-knappen när du är inne och redigerar utrustningen. Den fungerar 😉
Testa att klicka på Radera-knappen när du är inne och redigerar utrustningen. Den fungerar 😉
Quote from Christer Berg on 28 March 2012, 08:31För att radera knappen ska fungera så kräver det att du inte har länkat utrustningen till några träningspass 🙂
För att radera knappen ska fungera så kräver det att du inte har länkat utrustningen till några träningspass 🙂
Quote from Camilla Höög on 28 March 2012, 10:17Det går att ta bort utrustning oberoende om den är kopplad till träningspass eller inte. Klicka på Radera, läs alerten som poppar upp och tryck Ok om du går med på det som står.
Det går att ta bort utrustning oberoende om den är kopplad till träningspass eller inte. Klicka på Radera, läs alerten som poppar upp och tryck Ok om du går med på det som står.
Quote from Elias Engqvist on 28 March 2012, 10:23Ah, vad dumt, min "RADERA"-knapp var utgråad så jag trodde inte den fungerade - men det gjorde den - klart missvisande!
Ah, vad dumt, min "RADERA"-knapp var utgråad så jag trodde inte den fungerade - men det gjorde den - klart missvisande!
Quote from Christer Berg on 28 March 2012, 11:32Tack för rättningen, slarvläste popupen och antog att det var samma låsning som med träningsrundorna.
Tack för rättningen, slarvläste popupen och antog att det var samma låsning som med träningsrundorna.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 17:04Jo, att jag skulle trycka på "radera"-knappen var rätt självförklarande - när jag väl lyckades hitta dit. Inte helt logiskt alls tycker jag hur man får upp listan på sparad utrustning. Eller så förstår jag bara inte bättre. Men nu har det löst sig iallafa
Jo, att jag skulle trycka på "radera"-knappen var rätt självförklarande - när jag väl lyckades hitta dit. Inte helt logiskt alls tycker jag hur man får upp listan på sparad utrustning. Eller så förstår jag bara inte bättre. Men nu har det löst sig iallafa