Quote from Guest on 8 October 2006, 19:56Jag skulle vilja länka till en Funbeat-sida (sidan med resultatet från Funbeat-racet) från min kommentar-ruta där jag beskriver ett träningspass. Testade idag att skriva html-taggar men det funkade inte. Går det på något sätt?
Jag skulle också vilja kunn
Jag skulle vilja länka till en Funbeat-sida (sidan med resultatet från Funbeat-racet) från min kommentar-ruta där jag beskriver ett träningspass. Testade idag att skriva html-taggar men det funkade inte. Går det på något sätt?
Jag skulle också vilja kunn
Quote from Funbeat user on 8 October 2006, 20:06Jag skriver upp länk-från-kalenderfunktionen.
Angående länkning till rundor så kommer den att ske automatiskt snart, under förutsättning att du väljer rundan när du reggar passet.
Jag skriver upp länk-från-kalenderfunktionen.
Angående länkning till rundor så kommer den att ske automatiskt snart, under förutsättning att du väljer rundan när du reggar passet.
Quote from Fredrik Johansson on 13 April 2007, 16:20Hej Olle.
Det här med länkning till löparrundor... Jag fattar inte riktigt hur det funkar. När jag skiver in mitt löppass går jag in på avancerade parametrar och väljer en runda, men sen kan jag inte se den i kalendern. Så vill jag veta vilken runda det v
Hej Olle.
Det här med länkning till löparrundor... Jag fattar inte riktigt hur det funkar. När jag skiver in mitt löppass går jag in på avancerade parametrar och väljer en runda, men sen kan jag inte se den i kalendern. Så vill jag veta vilken runda det v
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 18:02Du gör inget galet! Det går helt enkelt inte nu. Men det kommer lösas inom en mycket snar framtid!
Du gör inget galet! Det går helt enkelt inte nu. Men det kommer lösas inom en mycket snar framtid!
Quote from Fredrik Johansson on 17 April 2007, 19:03Tusen tack för snabbt svar, Olle!
Jag har en fråga till som gäller länkning. Jag vill på min egen sida, i min profil, kunna länka till mig egen hemsida, helst med en riktig länk, men det funkar inte i dagsläget. Är det av någon speciell anledning? Eller
Tusen tack för snabbt svar, Olle!
Jag har en fråga till som gäller länkning. Jag vill på min egen sida, i min profil, kunna länka till mig egen hemsida, helst med en riktig länk, men det funkar inte i dagsläget. Är det av någon speciell anledning? Eller
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 09:29Tyvärr går det inte just nu. 🙁 Jag skriver upp det i listan dock!
Tyvärr går det inte just nu. 🙁 Jag skriver upp det i listan dock!
Quote from Fredrik Johansson on 18 April 2007, 12:22Tack igen! Jag är nöjd.
Tack igen! Jag är nöjd.