Quote from Guest on 4 April 2015, 18:31För några dagar sedan fick jag meddelande om att en ny person följer mig. Notifieringen om ett oläst meddelande går inte att få bort efter det. Bugg?
För några dagar sedan fick jag meddelande om att en ny person följer mig. Notifieringen om ett oläst meddelande går inte att få bort efter det. Bugg?
Quote from Funbeat user on 4 April 2015, 18:41Prova länken "markera allt som läst" längst ner på sidan 🙂
Prova länken "markera allt som läst" längst ner på sidan 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2015, 15:24Jaaaaaa! Tack! Så irriterande att glömma bort och dyka in i samma meddelande om och om igen.
Jaaaaaa! Tack! Så irriterande att glömma bort och dyka in i samma meddelande om och om igen.
Quote from Funbeat user on 5 April 2015, 18:24Håller med!
Den länken borde vara längst upp också, tycker jag 🙂
Håller med!
Den länken borde vara längst upp också, tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2015, 20:06Ja och varför är just den typen av meddelanden omöjliga att få olästa på annat sätt.
Ja och varför är just den typen av meddelanden omöjliga att få olästa på annat sätt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2015, 20:13Bra fråga!
Bra fråga!
Quote from paceUP! on 12 April 2015, 07:02Är nog en bugg
Är nog en bugg
Quote from Funbeat user on 3 March 2016, 09:48Där hade vi ägget!
Tack för tipset.
Ibland lönar det sig att söka på forumet innan man startar en ny tråd.
Där hade vi ägget!
Tack för tipset.
Ibland lönar det sig att söka på forumet innan man startar en ny tråd.
Quote from Funbeat user on 3 March 2016, 11:45😀
Vad trevligt att det riste liv en gammal tråd, visar att den används fortfarande 😀
😀
Vad trevligt att det riste liv en gammal tråd, visar att den används fortfarande 😀