Quote from Guest on 28 April 2011, 00:23Hej.
Undrar om det är ett temporärt fel på sidan, har inte hänt innan.
Har testat med Explorer och Firefox.Tacksam om någon kan svara.
Ronny
Hej.
Undrar om det är ett temporärt fel på sidan, har inte hänt innan.
Har testat med Explorer och Firefox.
Tacksam om någon kan svara.
Ronny
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 00:33Det är nåt fel som är trasigt på Funbeat just nu, man kan inte heller ladda upp från Garmin eller titta på något träningspass. Sånt här brukar Olle lösa rätt fort men han kanske sover...
Det är nåt fel som är trasigt på Funbeat just nu, man kan inte heller ladda upp från Garmin eller titta på något träningspass. Sånt här brukar Olle lösa rätt fort men han kanske sover...
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 07:35Ja, abstinensen växer... 🙂
Ja, abstinensen växer... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:21Jag har samma problem. Hade det tillfälligt i förra veckan men det gick över ganska snabbt, nu har det kommit tillbaka och det gick att mata in träningen manuellt men inte ladda fil.
Men jag får också "ErrorViewingTraining" lite här och då när jag vill t
Jag har samma problem. Hade det tillfälligt i förra veckan men det gick över ganska snabbt, nu har det kommit tillbaka och det gick att mata in träningen manuellt men inte ladda fil.
Men jag får också "ErrorViewingTraining" lite här och då när jag vill t
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:28Jag får också upp "Error viewing training" sen igår. Kan inte heller redigera egna träningar utan att få meddelande...
Jag får också upp "Error viewing training" sen igår. Kan inte heller redigera egna träningar utan att få meddelande...
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:33Min Sporttracks plugin kunde ladda upp passet (imorse) men jag kan inte redigera det. Kan inte heller redigera något gammalt pass. Får:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/training/edit.aspx
Min Sporttracks plugin kunde ladda upp passet (imorse) men jag kan inte redigera det. Kan inte heller redigera något gammalt pass. Får:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/training/edit.aspx
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:35Ja det är inte bara filer från SportTracks som verkar strula utan även från t.ex. polar, garmin.
Ja det är inte bara filer från SportTracks som verkar strula utan även från t.ex. polar, garmin.
Quote from ellen olsson on 28 April 2011, 08:39Det går inte att gå in på något träningspass överhuvudtaget.
Det går inte att gå in på något träningspass överhuvudtaget.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:57Nu är det åtgärdat. Mer om ursäkt för strulet.
Nu är det åtgärdat. Mer om ursäkt för strulet.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 09:28Tack Olle, snabbt jobbat! 🙂
Funkade fint nu med min FR305, Firefox 4.0 och Ubuntu OS
Tack Olle, snabbt jobbat! 🙂
Funkade fint nu med min FR305, Firefox 4.0 och Ubuntu OS