Quote from Guest on 13 February 2012, 05:34Ofta när jag skriver in ett nytt träningspass, och trycker på "spara"-knappen, händer ingenting. Knappen förvandlas till två runda pilar som snurrar runt, runt i flera timmar. Ska det vara så?
Ofta när jag skriver in ett nytt träningspass, och trycker på "spara"-knappen, händer ingenting. Knappen förvandlas till två runda pilar som snurrar runt, runt i flera timmar. Ska det vara så?
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 05:44Det händer till mig men bara på safari på min mobil. Fungera 100% på appen och min datorn
Det händer till mig men bara på safari på min mobil. Fungera 100% på appen och min datorn
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 09:16det brukar hända mig om jag har fel format i något fält, bl a importerade Garmin-importen någon gång med decimalpunkt istället för komma (eller om det var punkt istället för kolon i tidsfältet?)
Då gjorde den så istället för felmeddelande!
det brukar hända mig om jag har fel format i något fält, bl a importerade Garmin-importen någon gång med decimalpunkt istället för komma (eller om det var punkt istället för kolon i tidsfältet?)
Då gjorde den så istället för felmeddelande!
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 13:11Jag har samma problem med att spara dagsnoteringar. Det går inte att göra från min iphone. 🙁
Jag har samma problem med att spara dagsnoteringar. Det går inte att göra från min iphone. 🙁