Quote from Guest on 19 March 2010, 17:04På startsidan kan man ju välja att ha en ström med de senaste blogginläggen. Jag önskar mig en möjlighet att göra vissa användare osynliga i den strömmen.
Det går ju att ta bort bloggströmmen helt, men då får man ju inte se några inlägg av några personer
På startsidan kan man ju välja att ha en ström med de senaste blogginläggen. Jag önskar mig en möjlighet att göra vissa användare osynliga i den strömmen.
Det går ju att ta bort bloggströmmen helt, men då får man ju inte se några inlägg av några personer
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2010, 17:14Du ser väl bara bloggar från dom som du valt som "Dina vänner" - det är bara att ta bort dom från vänlistan - för det är ju det det betyder i Funbeat - att man ser vad de skriver etc
Du ser väl bara bloggar från dom som du valt som "Dina vänner" - det är bara att ta bort dom från vänlistan - för det är ju det det betyder i Funbeat - att man ser vad de skriver etc
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:16Man kan dels se bloggar från "Mina vänner" och "Senaste bloggar på funbeat", och jag vill kunna se de senaste på funbeat (just för att få de där inspirerande/bra bloggarna) men vill kunna välja bort de ätstörda användarna..
Man kan dels se bloggar från "Mina vänner" och "Senaste bloggar på funbeat", och jag vill kunna se de senaste på funbeat (just för att få de där inspirerande/bra bloggarna) men vill kunna välja bort de ätstörda användarna..
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2010, 17:16Mhm
Mhm
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:23Out of sight, out of mind?
Out of sight, out of mind?
Quote from Camilla Höög on 19 March 2010, 18:13Med GreaseMonkey går det att göra det mesta med webbsidor.
Med GreaseMonkey går det att göra det mesta med webbsidor.
Quote from ellen olsson on 19 March 2010, 18:13Väger du inte dina linfrön, Annelie? 😉
Väger du inte dina linfrön, Annelie? 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:25Jag skulle snarare önska att de som för 150:e gången bloggar om att de "gick upp 07:35, åt en tallrik müsli och drack ett glas juice, sedan gick på toaletten och gjorde dett lilla och det stora, avslutningsvis borstade tänderna i 103 sekunder" - att de av
Jag skulle snarare önska att de som för 150:e gången bloggar om att de "gick upp 07:35, åt en tallrik müsli och drack ett glas juice, sedan gick på toaletten och gjorde dett lilla och det stora, avslutningsvis borstade tänderna i 103 sekunder" - att de av
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:41Greasemonkey är helt klart ett av de bättre programmen som dykt upp på nätet!
Lite kul att apan blir ledsen när man stänger av han.(H:)
Greasemonkey är helt klart ett av de bättre programmen som dykt upp på nätet!
Lite kul att apan blir ledsen när man stänger av han.(H:)