Quote from Guest on 26 May 2009, 22:51Kan man göra sin utrustning inaktiv? Om jag t.ex. har ett par löparskor som jag sprungit slut på efter en säsong vill jag inte längre kunna välja dem när jag registrerar ett träningspass men jag vill inte heller ta bort dem från min utrustningslista. Jag
Kan man göra sin utrustning inaktiv? Om jag t.ex. har ett par löparskor som jag sprungit slut på efter en säsong vill jag inte längre kunna välja dem när jag registrerar ett träningspass men jag vill inte heller ta bort dem från min utrustningslista. Jag
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 23:01Ja, det kan du. Under rutan du kan skriva in text om dina skor kan du välja att du inte längre använder de här skorna. Då syns de inte på sidan "Min träning", men klickar du på visa min träningsutrustning så finns de listade som inaktiv utrustning.
Ja, det kan du. Under rutan du kan skriva in text om dina skor kan du välja att du inte längre använder de här skorna. Då syns de inte på sidan "Min träning", men klickar du på visa min träningsutrustning så finns de listade som inaktiv utrustning.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:47Ah där! Under betyg. Tack, jag såg inte det tidigare.
Ah där! Under betyg. Tack, jag såg inte det tidigare.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:30När ni ändå pratar om utrustning.. Och ursäkta att jag flikar in och stör så här i CL-finalen.
Jag har sökt med ljus och lykta på hur man kan se hur många km eller tid jag använt en viss typ av utrustning. Nån som vet om det är möjligt?? Det borde ju var
När ni ändå pratar om utrustning.. Och ursäkta att jag flikar in och stör så här i CL-finalen.
Jag har sökt med ljus och lykta på hur man kan se hur många km eller tid jag använt en viss typ av utrustning. Nån som vet om det är möjligt?? Det borde ju var
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:37På din träningssida listas din utrustning och kilometrarna
edit: förutsatt att du valt in den boxen i högerkolumnen där det står "välj vad som ska visas på denna sida"
På din träningssida listas din utrustning och kilometrarna
edit: förutsatt att du valt in den boxen i högerkolumnen där det står "välj vad som ska visas på denna sida"
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:54Man tackar AT!
Tänk så lätt och enkelt en lösning ibland kan vara (t+)
Man tackar AT!
Tänk så lätt och enkelt en lösning ibland kan vara (t+)