Quote from Guest on 30 March 2012, 09:49Jag ska simma efter jobbet idag.
Vilken simhall rekommenderas om jag vill ha så lite trängsel som möjligt?
Jag ska simma efter jobbet idag.
Vilken simhall rekommenderas om jag vill ha så lite trängsel som möjligt?
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 09:59Nu har jag bara varit på Åby 3 ggr, men min erfarenhet är att det är hemskt trångt där. 1st snabbana bara och dessvärre är det ganska många som känner sig snabba...
Tror Valhalla är snäppet bättre.
Nu har jag bara varit på Åby 3 ggr, men min erfarenhet är att det är hemskt trångt där. 1st snabbana bara och dessvärre är det ganska många som känner sig snabba...
Tror Valhalla är snäppet bättre.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 10:09I går 16:30-17:30 var det ok på Åby, ca 3-4 personer som använde fartbanan och inte många motionärer heller.
I går 16:30-17:30 var det ok på Åby, ca 3-4 personer som använde fartbanan och inte många motionärer heller.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 10:22Jag valde Åby igår och när jag började simma 16:20 var det tomt i snabbanan.
Några anslöt efterhand men det var inga problem att köra mitt pass.
Jag valde Åby igår och när jag började simma 16:20 var det tomt i snabbanan.
Några anslöt efterhand men det var inga problem att köra mitt pass.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 11:38Skönt att höra att jag inte var i vägen eftersom vi borde ha varit där samtidigt. 🙂
Skönt att höra att jag inte var i vägen eftersom vi borde ha varit där samtidigt. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 11:47Hehe.
Jag känner igen dig från bilden, du kan sova lugnt förvissad om att jag inte tyckte att du var i vägen 😉
Hehe.
Jag känner igen dig från bilden, du kan sova lugnt förvissad om att jag inte tyckte att du var i vägen 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 20:46Jag tänkte simma några längder i Åby runt 07:30. Brukar det vara mycket folk då?
Jag tänkte simma några längder i Åby runt 07:30. Brukar det vara mycket folk då?
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 21:35På måndsgar är det i all fall inte mycket folk.
På måndsgar är det i all fall inte mycket folk.
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 22:39Oj. Glömde skriva vilken dag...
Imorgon tisdag var det tänkt i alla fall.
Oj. Glömde skriva vilken dag...
Imorgon tisdag var det tänkt i alla fall.