Quote from Guest on 10 June 2009, 17:51http://www.vssf.nu/page/Goteborg-Simfestival-2009.aspx
SVENSKA ÖPPNA MASTERS RIKSMÄSTERSKAP i SIMNING (50m Bass.) / FÖR VM
& GÖTEBORG ÖPPET VATTEN MASTERS SIMNINGden 14-16 augusti 2009 i Göteborg
TÄVLINGARNA ÄR ÖPPNA FÖR INTERNATIONELLT DELTAGANDE!
A
http://www.vssf.nu/page/Goteborg-Simfestival-2009.aspx
SVENSKA ÖPPNA MASTERS RIKSMÄSTERSKAP i SIMNING (50m Bass.) / FÖR VM
& GÖTEBORG ÖPPET VATTEN MASTERS SIMNING
den 14-16 augusti 2009 i Göteborg
TÄVLINGARNA ÄR ÖPPNA FÖR INTERNATIONELLT DELTAGANDE!
A
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 18:01jag planera att simma alla tre dagar.
1, 7, 12, 18, och 24 plus 1500m OW
jag planera att simma alla tre dagar.
1, 7, 12, 18, och 24 plus 1500m OW
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 08:58Jag hade velat vara med. Problemet är att jag inte är så där super snabb och inte har tävlat på hur många år som helst.. Vilka tider brukar folk ligga på? Kommer det vara många tävlande? Kluven i om man ska vara där eller om man ska lämna plats för de som
Jag hade velat vara med. Problemet är att jag inte är så där super snabb och inte har tävlat på hur många år som helst.. Vilka tider brukar folk ligga på? Kommer det vara många tävlande? Kluven i om man ska vara där eller om man ska lämna plats för de som
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 09:52Du kan hänga på mig, jag är inte heller så snabb! Tänkte delta i min första tävling och 1500 m OW känns lagom. Måste vara ganska många som inte är elitsnabba, eller vad tror ni?
Du kan hänga på mig, jag är inte heller så snabb! Tänkte delta i min första tävling och 1500 m OW känns lagom. Måste vara ganska många som inte är elitsnabba, eller vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 12:11Hoppas kan man ju alltid 😉
Jag är inte så mycket för OW (vad jag vet än iaf)
gillar de kortare och lite snabbare distanserna som 50 och 100, ev 200 fr..
Hoppas kan man ju alltid 😉
Jag är inte så mycket för OW (vad jag vet än iaf)
gillar de kortare och lite snabbare distanserna som 50 och 100, ev 200 fr..
Quote from Karl Mapson on 21 June 2009, 13:07Maria, det brukar vara många olika personer med helt olika mål, från "elit" simmare till motionerer.
Jag själv simmar väldigt mycket sämre än för 25 år sedan. Tränat väldigt lite senaste åren. Har minst 30 kg "extra" ryggsäck i några år nu.
....Men jag sk
Maria, det brukar vara många olika personer med helt olika mål, från "elit" simmare till motionerer.
Jag själv simmar väldigt mycket sämre än för 25 år sedan. Tränat väldigt lite senaste åren. Har minst 30 kg "extra" ryggsäck i några år nu.
....Men jag sk
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 08:14😀 tack för svaren. Tror det kommer att bli jätte roligt.
Ska skicka in anmälan imorgon.
😀 tack för svaren. Tror det kommer att bli jätte roligt.
Ska skicka in anmälan imorgon.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 09:05jag tror på ca 300 eller mer deltagare eftersom det är inte ofta Masters har en 50m tävling.
det säkert bli några som slass om Svensk, Euro och världsrekord och andra som bli bara glad att simma.
Masters tävling är mer för sälskap, träffas andra 25+ (20
jag tror på ca 300 eller mer deltagare eftersom det är inte ofta Masters har en 50m tävling.
det säkert bli några som slass om Svensk, Euro och världsrekord och andra som bli bara glad att simma.
Masters tävling är mer för sälskap, träffas andra 25+ (20
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:17Kommer det bli heatbegränsingar? Brukar det vara det?
Kommer det bli heatbegränsingar? Brukar det vara det?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 07:09jag tror inte. de har redan skrev att man ska var förbred att simma 400m med två i varje bana.
jag tror inte. de har redan skrev att man ska var förbred att simma 400m med två i varje bana.