Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Seedningslopp Göteborgsvarvet i Borås 13 Mars. 10 Km

FYI: http://www.marathon.se/aktuellt/g%C3%B6teborg-till-domstol-f%C3%B6r-att-skydda-varvet

Men jag måste väl få lägga in det i kalendern för det?? Det är ju inte så att jag skapar en egen tävling som jag döper till "Göteborgsvarvet", jag lägger ju bara till deras egna tävling i min kalender...?

Du missförstod mig, lätt hänt när jag var så fåordig. 🙂
Jag ville meddela dig, och andra, hur GöteborgsLarvet beter sig som arrangör mot andra arrangörer - så att man, utifrån egna preferenser, kan välja att stödja en sådan arrangör eller stå över.

Fast, är det inte lite sent att visa sitt missnöje över det nu? Många av oss har redan anmält oss, betalat startavgiften och bokat och betalat hotell + resa.

Bra tips om seediningsloppet. Min 16-åring ska springa för första gången och lär hamna bland de

Sylvia, det är aldrig försent att visa lite civilkurage! 🙂

Om du lovar att "punka" ditt och sonens startbevis och visa ditt (ert?) missnöje på något vis, så lovar jag att matcha er kostnad för startbevisen (typ 1000kr?) som gåva till Barncancerfonden v

Nej, det är sant. Absolut! Fast då får Du pytsa in för maken också, som också ska springa. 😉

Jag tycker att det är ett jättetrist agerande från Göteborgsvarvets sida, men detta lopp är en familjegrej som vi gör ihop den helgen, och för mig går faktiskt

Jag förstår, Sylvia.

Ett tips kan ju vara att ni skänker en liten summa till Barncancerfonden och sen springer ni loppet med hemmagjorda t-shirtar (t.ex. potatistryck :-)) med något sorts budskap om ert missnöje med Götlaborgslarvets agerande.

Lycka til

Tack för tipset! Det tål att tänkas på. 🙂

Jag kommer springa den 23:e juli och skänka pengar till Barncancerfonden (som jag gör varje månad ändå), bara för att. 🙂

Visst är det lite sent att visa missnöje nu, speciellt som de tydligen agerat så här under flera år, men det var först nu det dök upp på min radar. Jag har skrivit till dem om det, både via mail och på deras Fecbook-sida. Det är det många som gjort, men d