Quote from Guest on 11 August 2010, 20:22Hej!
Någon som har tips på bra backar i Gävle eller dess omnejd att köra backträning i?
Bananbacken förbi travet är både för kort och flack tycker jag. Stigslundsbacken är det bra lut på men på tok för kort, ämnar sig bättre för löpning.Någon?
Tack oc
Hej!
Någon som har tips på bra backar i Gävle eller dess omnejd att köra backträning i?
Bananbacken förbi travet är både för kort och flack tycker jag. Stigslundsbacken är det bra lut på men på tok för kort, ämnar sig bättre för löpning.
Någon?
Tack oc
Quote from Lars Ekegård on 11 August 2010, 20:32Välkommen till platta landet 🙂
Bomhusbacken med asfalten från Upplandsleden kanske 40 höjdmeter och tid på runt 2 minuter att klättra men då behövs mtb men blir lite mer höjdmeter än de backar du nämnt.
Många gånger så blir det rätt bra träning.
Välkommen till platta landet 🙂
Bomhusbacken med asfalten från Upplandsleden kanske 40 höjdmeter och tid på runt 2 minuter att klättra men då behövs mtb men blir lite mer höjdmeter än de backar du nämnt.
Många gånger så blir det rätt bra träning.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 21:50Tack för det. Har även fått ett tips om "tröttbacken" i Hofors. Den hade jag glömt men den lär ju ska slita hyfsat:)
Tack för det. Har även fått ett tips om "tröttbacken" i Hofors. Den hade jag glömt men den lär ju ska slita hyfsat:)
Quote from Lars Ekegård on 11 August 2010, 21:56Orkar man åka mot Hofors, Kungsberget, Ockelbo så ökar möjligheterna en del.
Orkar man åka mot Hofors, Kungsberget, Ockelbo så ökar möjligheterna en del.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 22:03Det fungerade för Landström
Det fungerade för Landström
Quote from Lars Ekegård on 11 August 2010, 22:12Bodde utanför Hofors, Barkhyttan, rätt fin mtb bana som jag tävlat på där, läxat upp honom ett antal gånger, han var iofs bara 12-13 då men det räknas. Slagit en Sm medaljör 🙂
Skulle nog inte ens hålla rulle på Landström nu.
Bodde utanför Hofors, Barkhyttan, rätt fin mtb bana som jag tävlat på där, läxat upp honom ett antal gånger, han var iofs bara 12-13 då men det räknas. Slagit en Sm medaljör 🙂
Skulle nog inte ens hålla rulle på Landström nu.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 22:14I sin tur hade han svårt att hålla rullen på Bäckstedt, på Uppsala-SM.
I sin tur hade han svårt att hålla rullen på Bäckstedt, på Uppsala-SM.
Quote from Lars Ekegård on 11 August 2010, 22:41Japp, många watt i rörelse där. strongt jobbbt av av Johan ändå att hålla så pass länge.
När Bianci teamet stal segern av bäckstedh så tror jag dom attackerade 20-30 ggr och han gav sig inte utan tog varje ryck, när dom började gena över gräsmattor innan
Japp, många watt i rörelse där. strongt jobbbt av av Johan ändå att hålla så pass länge.
När Bianci teamet stal segern av bäckstedh så tror jag dom attackerade 20-30 ggr och han gav sig inte utan tog varje ryck, när dom började gena över gräsmattor innan