Quote from Guest on 12 March 2008, 15:00För info http://www.gavle.to/~hemlingby.lk/gavle_halv_&_kvarts_marathon.htm
För info http://www.gavle.to/~hemlingby.lk/gavle_halv_&_kvarts_marathon.htm
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 15:10Jag ska springa ½ maran och förhoppningsvis på så bra tid att jag kan ta mig upp i startgrupperna för Stockholm marathon (blir min första mara), med mina 2:08:07 från 2006 i St. eriksloppet som jag anmälde mig med så hamnar man nog ganska långt bak.
Jag ska springa ½ maran och förhoppningsvis på så bra tid att jag kan ta mig upp i startgrupperna för Stockholm marathon (blir min första mara), med mina 2:08:07 från 2006 i St. eriksloppet som jag anmälde mig med så hamnar man nog ganska långt bak.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 11:15Jag sprang förra året, och hoppas på att kunna springa i år också. Jag sprang riktigt långsamt på 2 tim 20 minuter, eller något liknande, men hade otroligt trevligt ändå. Glada och käcka funktionärer hejjade ivrigt på, jag vann även en lottodragning och f
Jag sprang förra året, och hoppas på att kunna springa i år också. Jag sprang riktigt långsamt på 2 tim 20 minuter, eller något liknande, men hade otroligt trevligt ändå. Glada och käcka funktionärer hejjade ivrigt på, jag vann även en lottodragning och f
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 14:39När är det?
När är det?
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 15:034 maj
4 maj
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 15:14Jag rekomenderar det i alla fall varmt. Det är inte särskilt många deltagare och då blir det ju den där gemytliga stämningen som bara blir när man känner igen varandra efter banan, och när man blir igenkänd.
Jag rekomenderar det i alla fall varmt. Det är inte särskilt många deltagare och då blir det ju den där gemytliga stämningen som bara blir när man känner igen varandra efter banan, och när man blir igenkänd.
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 15:20Been there done that (dvs inte i Gävle) Dom små tävlingar jag varit med i har det varit mest elitmotionärer så då jag anlänt till målet var det typ: Jaha nu kommer han, då kan vi gå hem då... Fast det är ju kul att bli uppmärksammad 😉
Been there done that (dvs inte i Gävle) Dom små tävlingar jag varit med i har det varit mest elitmotionärer så då jag anlänt till målet var det typ: Jaha nu kommer han, då kan vi gå hem då... Fast det är ju kul att bli uppmärksammad 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 15:31Usch vad tråkigt.
Min första upplevelse av en mindre tävling (kalmar winter adventure race) var att de som vann tävlingen hann komma i mål, duscha, basta, äta, åka på prisutdelning, och just skulle kliva in i bilarna när jag kom imål. Jag fick ett hjärt
Usch vad tråkigt.
Min första upplevelse av en mindre tävling (kalmar winter adventure race) var att de som vann tävlingen hann komma i mål, duscha, basta, äta, åka på prisutdelning, och just skulle kliva in i bilarna när jag kom imål. Jag fick ett hjärt
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 22:26Ska nog köra Gävle halvmara som formtest inför göteborgsvarvet, kan va skönt att köra en tävling utan köer=)
Ska nog köra Gävle halvmara som formtest inför göteborgsvarvet, kan va skönt att köra en tävling utan köer=)
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 16:57Hur gick det för er??
Själv hamnade jag (tror jag) på 1,55,41. Lite halvt missnöjd med tiden. Hade hoppats på åtminstone 1,52-53. Men det är ju först den 17:e i Göteborg som det är riktigt allvar=)
Skyller på dålig uppladdning med en ordentlig fest i onsd
Hur gick det för er??
Själv hamnade jag (tror jag) på 1,55,41. Lite halvt missnöjd med tiden. Hade hoppats på åtminstone 1,52-53. Men det är ju först den 17:e i Göteborg som det är riktigt allvar=)
Skyller på dålig uppladdning med en ordentlig fest i onsd