Quote from Guest on 1 January 2015, 19:00Gävle halvmarathon anses av många som den perfekta uppladdningen inför kraftprovet Stockholm marathon och tävlingen ligger perfekt i tiden för att ge en bra indikation på hur formen inför marathon. Banan har också en profil som liknar Stockholm marathon b
Gävle halvmarathon anses av många som den perfekta uppladdningen inför kraftprovet Stockholm marathon och tävlingen ligger perfekt i tiden för att ge en bra indikation på hur formen inför marathon. Banan har också en profil som liknar Stockholm marathon b
Quote from Funbeat user on 1 January 2015, 19:10Race plan är klar. Hoppas på att jag fått min dräkt, då springer jag i den vare sej jag får eller inte. Men har från säkra källor hört att det har jag inte.
Raceplan: 4:15 rakt igenom, Rasmus disciplin. Lite snabbare utför och i medvind, en sluttid på nå
Race plan är klar. Hoppas på att jag fått min dräkt, då springer jag i den vare sej jag får eller inte. Men har från säkra källor hört att det har jag inte.
Raceplan: 4:15 rakt igenom, Rasmus disciplin. Lite snabbare utför och i medvind, en sluttid på nå
Quote from Funbeat user on 23 April 2015, 14:50Sannolikt att denna tävling skall placeras i Gävleborgs län och inte i Sverige.
Var god uppdatera.
Sannolikt att denna tävling skall placeras i Gävleborgs län och inte i Sverige.
Var god uppdatera.