Quote from Guest on 23 May 2013, 07:22Undrar om det går att lägga till Gaelisk fotboll som träningsform? Ser att amerikansk och australisk fotboll finns men saknar gaelisk.
Undrar om det går att lägga till Gaelisk fotboll som träningsform? Ser att amerikansk och australisk fotboll finns men saknar gaelisk.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 07:32Varför skulle man göra det? Det finns ju skidåkning, löpning, simning och cykling. Sedan finns det: Crosstraining.
Varför skulle man göra det? Det finns ju skidåkning, löpning, simning och cykling. Sedan finns det: Crosstraining.
Quote from Camilla Höög on 23 May 2013, 09:14Jag är av den åsikten att om du utöver Gaelisk fotboll mer än ett par gånger och vill kunna föra statistik över hur mycket Gaelisk fotboll du tränat så bör aktiviteten läggas till. Om du däremot provat på det en gång och kanske gör det någon mer enstaka g
Jag är av den åsikten att om du utöver Gaelisk fotboll mer än ett par gånger och vill kunna föra statistik över hur mycket Gaelisk fotboll du tränat så bör aktiviteten läggas till. Om du däremot provat på det en gång och kanske gör det någon mer enstaka g
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 10:31Jag har tränat gaelisk fotboll aktivt i över ett år (med uppehåll över vintern) och är med i ett gaeliskt fotbollslag med träning 2 gånger per vecka och match 1-2 gånger per månad så jag vill gärna få med den här träningen i min statistik 🙂
Tack på förha
Jag har tränat gaelisk fotboll aktivt i över ett år (med uppehåll över vintern) och är med i ett gaeliskt fotbollslag med träning 2 gånger per vecka och match 1-2 gånger per månad så jag vill gärna få med den här träningen i min statistik 🙂
Tack på förha
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 14:12Man mailar Olle om att få en ny kategori
Man mailar Olle om att få en ny kategori
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 22:51Noterar att Hurling saknas också. Är ingen utövare, men hyser stor respekt/rädsla/medlidande för alla som ger sig på detta. 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=TmzivRetelE
Noterar att Hurling saknas också. Är ingen utövare, men hyser stor respekt/rädsla/medlidande för alla som ger sig på detta. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 18:37Gaelisk fotboll är hårt - cred!! 🙂
Gaelisk fotboll är hårt - cred!! 🙂