Quote from Guest on 9 October 2007, 15:29Jag har försökt hitta tidigare inlägg om detta utan att finna något- jag tycker det vore roligt med ett galleri för varje användare! Det behöver inte vara så stort, kanske möjlighet att lägga upp 3-10 bilder. Kanske vill man visa nyinköpt cykel, målgången
Jag har försökt hitta tidigare inlägg om detta utan att finna något- jag tycker det vore roligt med ett galleri för varje användare! Det behöver inte vara så stort, kanske möjlighet att lägga upp 3-10 bilder. Kanske vill man visa nyinköpt cykel, målgången
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 15:39Ingen dum idé, man kanske inte vill byta avatar för att visa upp ngt ...
Ingen dum idé, man kanske inte vill byta avatar för att visa upp ngt ...
Quote from Lena Bjerlöw on 9 October 2007, 15:47Det är lite klurigt också att visa upp nåt på bara 25kB. (Försökte innan men bilderna blev så små så...svårt o se nåt)
Det är lite klurigt också att visa upp nåt på bara 25kB. (Försökte innan men bilderna blev så små så...svårt o se nåt)
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 16:43Bra idé tycker jag också. Jag ville ju visa "antilöparknästretchen" jag fått tips om, men har ingen egen hemsida så jag fick maila bilden till en annan funbeatare som la ut bilden. 🙁
Skulle vara väldigt praktiskt att kunna ladda upp bilder tycker jag.
Bra idé tycker jag också. Jag ville ju visa "antilöparknästretchen" jag fått tips om, men har ingen egen hemsida så jag fick maila bilden till en annan funbeatare som la ut bilden. 🙁
Skulle vara väldigt praktiskt att kunna ladda upp bilder tycker jag.
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 16:47Den där stretchen borde man ju testa, vad är det för ngt? 😉 Kanske vore kul m galleri, för mig spelar det ingen roll...fast me sånt som bilden ovan vore det ju perfekt! 😀
Den där stretchen borde man ju testa, vad är det för ngt? 😉 Kanske vore kul m galleri, för mig spelar det ingen roll...fast me sånt som bilden ovan vore det ju perfekt! 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 19:18Här finns det en bild. Det är i tråden "Bästa stretchen" i gruppen Styrketräning:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=112724
Här finns det en bild. Det är i tråden "Bästa stretchen" i gruppen Styrketräning:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=112724
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 12:13OK, tack! ska se om jag kan spara länken o kolla när jag behöver! 😉 men som sagt, ett galleri vore ju skitbra nu! 😉
OK, tack! ska se om jag kan spara länken o kolla när jag behöver! 😉 men som sagt, ett galleri vore ju skitbra nu! 😉