Quote from Guest on 16 July 2006, 22:45Tjafsar om det här lite till 🙂
Vore det inte bra om gamla mål som passerat datum med mer än en månad åkte längst ner i listan eller över i ett arkiv eller så?
Jag vill inte radera mina gamla träningsmål, men vore det inte kul om de som är aktuella kom u
Tjafsar om det här lite till 🙂
Vore det inte bra om gamla mål som passerat datum med mer än en månad åkte längst ner i listan eller över i ett arkiv eller så?
Jag vill inte radera mina gamla träningsmål, men vore det inte kul om de som är aktuella kom u
Quote from Magnus Gelang on 16 July 2006, 22:55Har precis upptäckt samma sak.
Dels vet jag inte HUR jag ska radera ett gammal mål upptäckte jag, men dels så kanske man inte alltid vill radera gamla mål,,,,men de borde hamna längst ner eller så.
Åsa.
Har precis upptäckt samma sak.
Dels vet jag inte HUR jag ska radera ett gammal mål upptäckte jag, men dels så kanske man inte alltid vill radera gamla mål,,,,men de borde hamna längst ner eller så.
Åsa.
Quote from Tini Kjellin on 17 July 2006, 20:22Kanonbra förslag! Självklart vill man kunna spara gamla mål för att kunna jämföra måluupfyllnad från år till år.
Kanonbra förslag! Självklart vill man kunna spara gamla mål för att kunna jämföra måluupfyllnad från år till år.
Quote from Cliff Barnes on 17 July 2006, 21:49Jag funderar ibland på att jag skulle vilja ha målen annorlunda upplagda överhuvudtaget, så att jag kunde se dem vecka för vecka istället, mer som diagrammen. Då skulle det bli tydligare att se att just en vecka kanske inte gick så bra, och det blir tydli
Jag funderar ibland på att jag skulle vilja ha målen annorlunda upplagda överhuvudtaget, så att jag kunde se dem vecka för vecka istället, mer som diagrammen. Då skulle det bli tydligare att se att just en vecka kanske inte gick så bra, och det blir tydli
Quote from Magnus Gelang on 18 July 2006, 00:06Caroline:
Jag har mål för varje vecka. Kolla på min sida så får du se om det är något sånt sätt du vill ha det på.
Åsa.
Caroline:
Jag har mål för varje vecka. Kolla på min sida så får du se om det är något sånt sätt du vill ha det på.
Åsa.
Quote from Panama B on 18 July 2006, 08:16Jag kör precis som Bullen med vecko och årsmål som går över flera år. Viktigt för mig är att gubben håller på kontinuerligt och att jag blir peppad av Funbeat att göra det. Lite kul är det att se att jag är ganska jämn med antal skridskoturer per år etc.
Jag kör precis som Bullen med vecko och årsmål som går över flera år. Viktigt för mig är att gubben håller på kontinuerligt och att jag blir peppad av Funbeat att göra det. Lite kul är det att se att jag är ganska jämn med antal skridskoturer per år etc.
Quote from Cliff Barnes on 18 July 2006, 09:09Bullen: jo, jag har också veckomål, men eftersom jag har två som löper parallellt så skulle jag hellre vilja se vecka-för-vecka än mål-för-mål om du förstår hur jag menar? Du är välkommen att titta in på mina mål för förtydligande. 😉
Bullen: jo, jag har också veckomål, men eftersom jag har två som löper parallellt så skulle jag hellre vilja se vecka-för-vecka än mål-för-mål om du förstår hur jag menar? Du är välkommen att titta in på mina mål för förtydligande. 😉
Quote from Magnus Gelang on 18 July 2006, 09:55Ja jag fattar vad du menar (kollade på din sida). Men om du vill baka ihop tiderna för de olika träningssorterna så kan du ju göra ytterligare ett sånt mål som du redan har och så se den sammanlagda tiden,,,,,,,,,,,,,,fast det blir ju bökigt. Då får du 3
Ja jag fattar vad du menar (kollade på din sida). Men om du vill baka ihop tiderna för de olika träningssorterna så kan du ju göra ytterligare ett sånt mål som du redan har och så se den sammanlagda tiden,,,,,,,,,,,,,,fast det blir ju bökigt. Då får du 3