Quote from Guest on 22 May 2014, 15:32Hej
Har finhjul med tubdäck på (Vittorias fintuber), köpte dem med däcken på och körde få mil förra året. De har inte rullat en meter i år hittills, men tänkte ev ta dem nu till helgen. Kan inget om tubdäcks livslängd - elelr om limning heller. Gissar des
Hej
Har finhjul med tubdäck på (Vittorias fintuber), köpte dem med däcken på och körde få mil förra året. De har inte rullat en meter i år hittills, men tänkte ev ta dem nu till helgen. Kan inget om tubdäcks livslängd - elelr om limning heller. Gissar des
Quote from Ragnhild Svens on 22 May 2014, 15:42Men varför skall du ta av dem om det inte är något fel? Allt gummi åldras men jag har lyckats köra på väldigt gamla däck både kanttråd och tub.
Men varför skall du ta av dem om det inte är något fel? Allt gummi åldras men jag har lyckats köra på väldigt gamla däck både kanttråd och tub.
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 22:00Jag vill inte ta av dem om jag inte måste, vill bara slippa ev onödigt strul i vägkanten. Om de håller får de gärna sitta på!
Jag vill inte ta av dem om jag inte måste, vill bara slippa ev onödigt strul i vägkanten. Om de håller får de gärna sitta på!
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 22:47Dom kan hålla rätt så länge så låt dom sitta.Man kan också ha otur o få punka efter typ 6km på nya dyra vittoria tuber(Egen erfarenhet).Om du inte vill lägga ut massa pengar på däcken kan jag rekomendera Tufo`s tuber.Finns billigt på Wiggle.Mvh Tobbe
Dom kan hålla rätt så länge så låt dom sitta.Man kan också ha otur o få punka efter typ 6km på nya dyra vittoria tuber(Egen erfarenhet).Om du inte vill lägga ut massa pengar på däcken kan jag rekomendera Tufo`s tuber.Finns billigt på Wiggle.Mvh Tobbe
Quote from Funbeat user on 23 May 2014, 13:38Tack för svar! Några erfarenheter av punkasprej?
Tack för svar! Några erfarenheter av punkasprej?