Quote from Guest on 27 April 2011, 13:43Varför står det gamla datumet kvar om man kopierar ett pass? det är ju dagens datum som ska stå där 🙂 lätt att glömma att ändra det varenda gång
Varför står det gamla datumet kvar om man kopierar ett pass? det är ju dagens datum som ska stå där 🙂 lätt att glömma att ändra det varenda gång
Quote from Camilla Höög on 27 April 2011, 13:53Du tar en kopia av passet och då blir det en kopia vilket även inkluderar datumet. Funbeat kan inte veta vilket datum det är som gäller för just ditt nya pass.
När jag använder kopiera-funktionen så är det för att planera pass i förväg och då är det aldri
Du tar en kopia av passet och då blir det en kopia vilket även inkluderar datumet. Funbeat kan inte veta vilket datum det är som gäller för just ditt nya pass.
När jag använder kopiera-funktionen så är det för att planera pass i förväg och då är det aldri
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 18:58Nä det är klart att FB inte kan veta det, men det är dagens datum som är det mest sannolika. Man skriver ju in alla uppgifter efter att man är klar med passet 🙂 Det gamla datumet är däremot ett av de mer osannolika.
Nä det är klart att FB inte kan veta det, men det är dagens datum som är det mest sannolika. Man skriver ju in alla uppgifter efter att man är klar med passet 🙂 Det gamla datumet är däremot ett av de mer osannolika.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 00:29För min del är det osannolikt att dagens datum är det mest rätta eller bästa då jag sällan registrerar träningen samma dag.
Och oftast använder kopiera för att planera kommande träning.
För min del är det osannolikt att dagens datum är det mest rätta eller bästa då jag sällan registrerar träningen samma dag.
Och oftast använder kopiera för att planera kommande träning.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 09:16För min del är det osannolikt att jag tränat två likadana pass 😉
För min del är det osannolikt att jag tränat två likadana pass 😉