Quote from Guest on 4 December 2011, 22:54Tjenixen! Återupptog nyligen mitt funbeatande efter par års bortavaro, men det gamla kontot var kopplat till min gamla mejl som inte längre är funktionell. Nu finns det alltså två konton som är mina, men jag skulle såklart gärna vilja ta bort det gamla. D
Tjenixen! Återupptog nyligen mitt funbeatande efter par års bortavaro, men det gamla kontot var kopplat till min gamla mejl som inte längre är funktionell. Nu finns det alltså två konton som är mina, men jag skulle såklart gärna vilja ta bort det gamla. D
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 23:04Maila Olle som är grundaren så löser han det.
Maila Olle som är grundaren så löser han det.
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 23:05Kommer du inte ihåg vad det var för adress då? Bara för att epostadressen inte är giltig tror jag väl att du ska kunna använda det för att logga in på Funbeat. Har du provat?
Kommer du inte ihåg vad det var för adress då? Bara för att epostadressen inte är giltig tror jag väl att du ska kunna använda det för att logga in på Funbeat. Har du provat?
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 23:10Jenny: tack för tips, men kommer inte ihåg lösenet heller såklart. Har provat de vanligaste, men det går icke.
Jag mejlar!
Jenny: tack för tips, men kommer inte ihåg lösenet heller såklart. Har provat de vanligaste, men det går icke.
Jag mejlar!
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 00:29Ah. Ok. Nu föll poletten ner även för mig. Går inte att få tillbaka lösenordet utan ett aktivt email-konto såklart. Lycka till med mailet till Olle! 🙂
Ah. Ok. Nu föll poletten ner även för mig. Går inte att få tillbaka lösenordet utan ett aktivt email-konto såklart. Lycka till med mailet till Olle! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 22:49Tack, det gick supersnabbt! =) Mycket effektiv karl det där.
Tack, det gick supersnabbt! =) Mycket effektiv karl det där.