Quote from Guest on 19 May 2008, 00:088 km terränglöpning med start och mål på gammlia.
8 km terränglöpning med start och mål på gammlia.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 00:18Imorrn är det dags och väderprognosen säger mulet, ca en plusgrad och 3 m/s vind... Brr.. Blir kallt före och efter, men kanonbra att springa i! Igår var ju prognosen 2 minusgrader så det går ju åt rätt håll i alla fall. 🙂
Imorrn är det dags och väderprognosen säger mulet, ca en plusgrad och 3 m/s vind... Brr.. Blir kallt före och efter, men kanonbra att springa i! Igår var ju prognosen 2 minusgrader så det går ju åt rätt håll i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:35Lycka till ni som ska springa, om jag har möjlighet ska jag försöka komma och kolla !
Lycka till ni som ska springa, om jag har möjlighet ska jag försöka komma och kolla !
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:49Trots inte så bra väderprognoser och dessutom några rejäla skyfall/hagelstormar under dagen samt svarta hotande moln strax innan start så blev det en tävling med i stort sett perfekta förhållanden för löpning. Ca 6 grader varmt och vindstilla (inne i skog
Trots inte så bra väderprognoser och dessutom några rejäla skyfall/hagelstormar under dagen samt svarta hotande moln strax innan start så blev det en tävling med i stort sett perfekta förhållanden för löpning. Ca 6 grader varmt och vindstilla (inne i skog
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 10:11Bra jobbat Göran!
Vad var det för slinga, de tunga backarna på milspåret eller en mer human sträckning?
Bra jobbat Göran!
Vad var det för slinga, de tunga backarna på milspåret eller en mer human sträckning?
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 12:24Tackar!
Det var inte så tuff bansträckning, åtminstone om man jämför med SM-spåret. Start bakom sjöfartsmuséet. Började med den långa (ca 1km) men inte så branta uppförsbacken och sedan en ganska ordentlig utförslöpa. I övrigt ganska så flackt. Ett avsni
Tackar!
Det var inte så tuff bansträckning, åtminstone om man jämför med SM-spåret. Start bakom sjöfartsmuséet. Började med den långa (ca 1km) men inte så branta uppförsbacken och sedan en ganska ordentlig utförslöpa. I övrigt ganska så flackt. Ett avsni
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:00Ok!
Den där "slakmotan" i början är ju rätt jobbig, känns verkligen hur lång som helst! 🙂
Ok!
Den där "slakmotan" i början är ju rätt jobbig, känns verkligen hur lång som helst! 🙂