Quote from Guest on 16 September 2010, 21:02Köpte snickvarianten 205 nyligen och har väl lärt mig den hyfsat. Fick för mig att det skulle kunna gå att se hastigheten samtidigt som jag cyklar/springer och inte bara efteråt. Går det och isf hur?
Vänligen // Micke.
Köpte snickvarianten 205 nyligen och har väl lärt mig den hyfsat. Fick för mig att det skulle kunna gå att se hastigheten samtidigt som jag cyklar/springer och inte bara efteråt. Går det och isf hur?
Vänligen // Micke.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:12Titta i bruksanvisningen.
Du kan se allt från väderstreck, till solens upp och nedgång.På engelska finns den under Settings->General->Data Fields.
(Jag kör engelskt, för då ser man datumen bäst ..)bruksanvisning finns på http://www8.garmin.com/manuals
Titta i bruksanvisningen.
Du kan se allt från väderstreck, till solens upp och nedgång.
På engelska finns den under Settings->General->Data Fields.
(Jag kör engelskt, för då ser man datumen bäst ..)
bruksanvisning finns på http://www8.garmin.com/manuals
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:26Tack för det men jag har bruksanvisning och har hittat det du nämnde om vädersträck o solen osv. Men Jag hittar INTE hur jag får fram hastigheten i displayen annat än efteråt.
Tack för det men jag har bruksanvisning och har hittat det du nämnde om vädersträck o solen osv. Men Jag hittar INTE hur jag får fram hastigheten i displayen annat än efteråt.
Quote from Camilla Höög on 16 September 2010, 22:08Det står hur du ställer in olika datafält på sidan 43-44 i manualen. Leta reda på pace (om du kör löpningsläget) eller speed (om du kör cykel- eller otherläget).
Det står hur du ställer in olika datafält på sidan 43-44 i manualen. Leta reda på pace (om du kör löpningsläget) eller speed (om du kör cykel- eller otherläget).
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:13Tack Anders. Hade lite svårt med "pace" det betyder takt i min värld:)
Tack Anders. Hade lite svårt med "pace" det betyder takt i min värld:)
Quote from Camilla Höög on 17 September 2010, 09:30Ja, det är lite synd att man inte kan ställa in speed även när man kör löpning. Alla tycker inte om att se sin hastighet i min/km. Jag ser det som en chans till att öva lite matematik när jag är ute och springer 🙂
Ja, det är lite synd att man inte kan ställa in speed även när man kör löpning. Alla tycker inte om att se sin hastighet i min/km. Jag ser det som en chans till att öva lite matematik när jag är ute och springer 🙂