Quote from Guest on 18 August 2013, 22:09När jag har klockan inställd på autolap, exempelvis 1 km så visas tid och tempo efter varje km. Båda visar tid för just den avverkade kilometern. Jag vill att den ena kolumnen ska visa sammanlagd tid efter varje avverkad km. På halvmaran vill jag lätt kun
När jag har klockan inställd på autolap, exempelvis 1 km så visas tid och tempo efter varje km. Båda visar tid för just den avverkade kilometern. Jag vill att den ena kolumnen ska visa sammanlagd tid efter varje avverkad km. På halvmaran vill jag lätt kun
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 22:19På 305:an har jag valt totalen som ett visningsfönster. Kanske funkar det likadant på din?
På 305:an har jag valt totalen som ett visningsfönster. Kanske funkar det likadant på din?
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 11:48På 201:an kan du inte ställa in vad som ska visas, det är fasta "skärmar" som gäller där.
Den skärm som du eftersöker finns tyvärr inte.
På 201:an kan du inte ställa in vad som ska visas, det är fasta "skärmar" som gäller där.
Den skärm som du eftersöker finns tyvärr inte.
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 21:11Tackar! Jag får väl leva med mina km-tider och räkna fram deltider manuellt.
Tackar! Jag får väl leva med mina km-tider och räkna fram deltider manuellt.