Quote from Guest on 13 February 2011, 21:10Hej!
Jag testade min nya klocka igår och märkte att jag hade hög puls redan från början (över 180, trots uppvärmningstempo i nedförslut). Jag har läst i gamla trådar och förstått att det kan bli så på denna modell om man inte har lyckats få kontakt, att
Hej!
Jag testade min nya klocka igår och märkte att jag hade hög puls redan från början (över 180, trots uppvärmningstempo i nedförslut). Jag har läst i gamla trådar och förstått att det kan bli så på denna modell om man inte har lyckats få kontakt, att
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 21:20Fukta kontakterna.
Fukta kontakterna.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 21:35och spänn åt bandet ordentligt!
och spänn åt bandet ordentligt!
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:14Tack, ska testa det. Återkommer!
🙂
Tack, ska testa det. Återkommer!
🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:51Är jättenöjd med min 305.a, men har inte klurat ut hur man ska få bort en träningsrunda på displayen (jag har den delat i fyra fönster)
tex börjar springa och trycker på start då blörjar den räkna, sen trycker jag på stopp vid rundans slut och ser då str
Är jättenöjd med min 305.a, men har inte klurat ut hur man ska få bort en träningsrunda på displayen (jag har den delat i fyra fönster)
tex börjar springa och trycker på start då blörjar den räkna, sen trycker jag på stopp vid rundans slut och ser då str
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:57Du håller lap/reset nere i 3 sekunder. Då nollställs uret, medan den gamla rundan är kvar under Historik. Inget försvinner. 🙂
Du håller lap/reset nere i 3 sekunder. Då nollställs uret, medan den gamla rundan är kvar under Historik. Inget försvinner. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 08:56Tack för svar!
Med min inflammerade benhinna som börjar bättra sig så blir det långdistans i helgen:-)Ha de gott i löparspåret!
Tack för svar!
Med min inflammerade benhinna som börjar bättra sig så blir det långdistans i helgen:-)
Ha de gott i löparspåret!